تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




گذشت و ايثار مادران و همسران شهدا موجب ایجاد امنيت و آزادی برای كشورشد

حجت الاسلام محمدی گفت: اين روز، مناسب‏ ترين روز برای تقدير از مادران و همسران شهدا كه با سالروز وفات بانوی فداكار اسلام حضرت ام ‏البنين(س) همسر شهيد و مادر چهار شهيد گره خورده است.

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج، حجت الاسلام محمدی امام جمعه چهارباغ در خطبه های نماز جمعه این هفته با اشاره به گرامی داشت روز تكريم مادران و همسران شهدا و روز وفات حضرت ام البنین(س) اظهار داشت: سيزدهم جمادی‏الثانی، يادآور روزی غم ‏انگيز است، روزی كه در آن مادری فداكار و بانويی با عظمت از تبار دلاوران، به‏ سوی معبود پر كشيد.

گذشت و ايثار مادران و همسران شهدا موجب ایجاد امنيت و آزادی برای كشورشد 

وی افزود: حضرت ام البنین(س)، مادر پسرانِ علی(ع)، بعد از عمری تلاش، شكيبايی و استقامت با اهدای چهار فرزند رشيد به پيش‏گاه مولايش، حسين‏ ابن علی(ع)، با دلی مالامال از محبت و عشق، راهی ديار دوست شد و در بقيع، آرام‏گاهِ خوبان، در جوار ديگر فرزند حضرت زهرا(س) برای هميشه رحل اقامت افكند.

امام جمعه چهارباغ تصریح کرد: اين روز، مناسب‏ ترين روز برای تقدير از مادران و همسران شهدا كه با سالروز وفات بانوی فداكار اسلام حضرت ام ‏البنين(س) همسر شهيد و مادر چهار شهيد گره خورده است.

حجت الاسلام محمدی گفت: حفظ آرمان‏ها و ارزش‏های انقلاب اسلامی برای چنين خانواده هايی مهم است و بايد از زحمات مادران گرانقدر شهدا كه چشم و چراغ هدايت ملت هستند، قدردانی كرد و به این نکته توجه کرد که گذشت و ايثار مادران و همسران شهدا از عزيزترين‏ های خود موجب شد تا امنيت و آزادی برای كشور رقم بخورد.


وی دربخش دیگرخطبه ها باگرامی داشت یاد وخاطره یاد گار امام (ره) بیان داشت:  يكی از خصوصيات بارز يادگار امام - مرحوم سيداحمد خمينی - ولايتمداری ايشان بود كه هم در زمان حيات حضرت امام(ره) وشايد بسيار مهم‏تر از آن در دوران بعد از آن به نحو كاملی آشكار بود.

 امام جمعه چهارباغ در پایان خاطر نشان کرد: امروز رهبر انقلاب اسلامی حضرت آيت ‏الله خامنه‏ ای از همان آرمان‏هايی دفاع می‏كنند كه امام دفاع می‏كردند، زيرا اگر ذره ‏ای بر خلاف جهت امام حركت داشتيم، برخورد دنيا با انقلاب اسلامی تا اين حد قهرآميز نبود.»




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «گذشت و ايثار مادران و همسران شهدا موجب ایجاد امنيت و آزادی برای كشورشد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..