تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




یک بالگرد در استانبول سقوط کرد+ عکس

در پی سقوط یک فروند بالگرد در استانبول ترکیه، 5 نفر کشته شدند.

به گزارش بولتن نیوز، به نقل از رویترز، بر اثر سقوط یک فروند بالگرد، که حامل 7 نفر بود، 5 نفر در استانبول ترکیه کشته شدند.

بر اساس گزارش‌ها، این بالگرد متعلق به مجموعه شرکت‌های"اجزاجی باشی"، که از هولدینگ بزرگ اقتصادی و خصوصی است، ظهر امروز جمعه به علت وجود مه غلیظ و ناکافی بودن عمق دید، پس از برخورد با یک برج مخابراتی در یکی از خیابان‌های منطقه  ًکوچوک چکمجه ًسقوط کرد.

یک بالگرد در استانبول سقوط کرد+ عکس  گفته می شود مسافرین این بالگرد از روسای مجموعه شرکت های"یاپی" بودند و چند خارجی نیز در این بالگرد حضور داشتند.

بر اساس گزارش‌ها، این بالگرد حامل هفت نفر از جمله 2 خلبان و 5 مسافر بوده است. چهار تبعه روسیه از مسافران این بالگرد بوده‌اند.

در پی این سانحه تعداد زیادی آمبولانس و ماشین آتش‌نشانی به محل اعزام شده‌اند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «یک بالگرد در استانبول سقوط کرد+ عکس»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..