تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




فراخوان جشنواره هنر ادبیات و پژوهش دینی فرهنگی قرآن و عترت

گروه فعالیت های قرآنی: رئیس شورای قرآن و عترت (ع) دانشگاه آزاد اسلامی از آغاز ثبت نام بیست و دومین دوره مسابقات وجشنواره هنر ادبیات و پژوهش دینی و فرهنگی قرآن و عترت(ع) در بخش استادان، کارکنان و دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی چهارمحال و بختیاری خبر داد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از چهارمحال و بختیاری، محمد خسروی، رئیس شورای قرآن و عترت (ع) دانشگاه آزاد اسلامی از آغاز ثبت نام بیست و دومین دوره مسابقات وجشنواره هنر ادبیات و پژوهش دینی و فرهنگی قرآن و عترت(ع) در بخش استادان، کارکنان و دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی چهارمحال و بختیاری خبر داد.

خسروی گفت: با ابلاغ شیوه نامه مسابقات و جشنواره هنر هنر ادبیات و پژوهش دینی و فرهنگی قرآن و عترت(ع) استادان وکارکنان و دانشجویان و خانواده کارکنان، ثبت نام این دوره از مسابقات از هفتم اسفند ماه 95 در واحدها و مراکز استان چهارمحال و بختیاری و مرکز سما آغاز شد.

وی افزود: بخش شفاهی این مسابقات در مرحله مقدماتی که قرار است اردیبهشت سال آینده برگزار شود؛ شامل حفظ قران کریم، قرائت ترتیل، تحقیق قرآن کریم، اذان و تواشیح است.

خسروی اظهار کرد: مرحله استانی مسابقات قرآنی خرداد ماه و مرحله کشوری شهریور ماه سال آینده در دانشگاه آزاد اسلامی اصفهان برگزار خواهد شد.

رئیس شورای قرآن و عترت (ع) دانشگاه آزاد اسلامی استان تصریح کرد: جشنواره در 24 رشته خطاطی، عکاسی، نمایشنامه نویسی، طراحی، قالی بافی، تحقیقات و پایان نامه و... است که مهلت تحویل آثار خرداد ماه 96 و مرحله کشوری در شهریورماه در دانشگاه آزد اسلامی اراک برگزار می شود.

وی گفت: بخش کتبی در 11 رشته تفسیر قرآن کریم، زندگی چهارده معصوم (ع)، حفظ ادعیه، نماز، احکام و غیره است که آبان ماه سال آینده برگزار خواهد شد.

خسروی افزود: این مسابقات در سه مرحله مقدماتی استانی و کشوری برگزار می شود و در پایان هر مرحله در هر رشته به نفرات برگزیده هدایا و لوح تقدیر اهدا خواهد شد.

رئیس شورای قرآن و عترت (ع) دانشگاه آزاد اسلامی استان در ادامه خاطرنشان کرد: در مسابقات کشوری سال گذشته، در استان چهارمحال و بختیاری در بخش جشنواره 5 مقام کشوری در رشته های عکس، سیاه قلم، نمایشنامه نویسی و در بخش شفاهی دو نفر دانشجو و دو نفر کارمند داشتیم.

دکتر خسروی در پایایان اظهار کرد: همچنین در بخش شفاهی کارکنان، بهرام عالی بور در حفظ 5 جزء رتبه ی اول کشوری و خانم مریم امیدی در رشته قرائت رتبه ی دوم کشوری را کسب کردند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «فراخوان جشنواره هنر ادبیات و پژوهش دینی فرهنگی قرآن و عترت»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..