تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تشدید برخورد با رانندگان مصرف کننده مواد مخدر و روان گردان ها

سرهنگ محسن ناصری در گفتگو با خبرنگار مهر به افزایش ترددها درایام نوروزوامکان وقوع تصادفات توسط رانندگانی که مبادرت به استعمال موادمخدر و روان گردان می کنند اشاره کرد و گفت: گشت های پلیس درایام نوروز ۹۶ به تجهیزات مخصوص مجهز و در صورتیکه شاهد حالت مستی یا استفاده راننده ازمواد روان گردان باشند با استفاده از تجهیزات لازم نسبت به تشخیص این حالت اقدام می کنند.

وی ادامه داد: درصورت اثبات حالت مستی یا بی ارادگی حاصل ازمصرف مسکرات و موادمخدر و روان گردان از رانندگی فرد مورد نظر جلوگیری و برابر مقررات با وی رفتار می شود.

سرهنگ ناصری افزود :بر اساس قانون جدید رسیدگی به تخلفات رانندگی و جدول جرایم تخلفات ، رانندگی در حالت مستی و مصرف داروهای روان گردان یا افیونی مبلغ ۴میلیون ریال جریمه با ۱۰ نمره منفی برای وسایل نقلیه شخصی و ۲۰ نمره منفی برای وسایل نقلیه عمومی و همچنین توقیف خودرو و ضبط گواهینامه به مدت ۶ ماه و ارجاع به مراجع قضایی پیش بینی شده است.

وی در پایان گفت: پلیس راهنمایی و رانندگی مصمم است جهت جلوگیری از حوادث دلخراش و جبران ناپذیر و تأمین خواسته اکثریت مردم با اینگونه رانندگان قانون شکن برخورد قانونی کند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تشدید برخورد با رانندگان مصرف کننده مواد مخدر و روان گردان ها»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..