تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




کانسپت خیره کننده و جذاب پژو موسوم به غریزه (تصاویر)

جمعه، 20 اسفند 1395 ساعت 14:102017-03-10فناوري

شرکت پژو در نمایشگاه ژنو از یک کانسپت خیره کننده موسوم به اینستینکت(غریزه) رونمایی کرد.

- به این مطلب امتیاز دهید 0% 0% ، پلتفرم اینترنت اشیا شرکت سامسونگ بنام "آرتیک" ارتباطات درون خودرویی این کانسپت را به سطح جدیدی رسانده است.

کانسپت پژو اطلاعات خود را از گوشی های هوشمند، ساعت های هوشمند، دستگاه های خانگی آنلاین و لپ تاپها می گیرد تا پروفایل کاربر را مشخص کند.

برای مثال، هنگامیکه پشت فرمان خودرو هنگام صبح استارت بزنید درب خانه مالک خودرو از راه دور قفل می شود.

پژو می گوید این مفهومی همچنین می تواند بگوید که چه زمان راننده خسته است و به طور خودکار روی حالت "خودران نرم" که در آن راحتی و آرامش در اولویت است، برود.

همچنین خودرو می تواند تشخیص دهد که مالک خودرو در یک روز به اندازه کافی تحرک نداشته و به وی پیشنهاد دهد که با فاصله دقیقه پیاده روی از مقصد پارک شود تا راننده مسافتی را پیاده روی و تحرک داشته باشد.

کابین این خودرو نیز همانند فناوری های آن آینده نگرانه است.

فرمان خودرو هنگامیکه به استفاده از آن نیاز نباشد در داخل داشبورد جمع می شود.

سرنشین میتواند صرفا با حرکات مشخص دست در هوا سیستم سرگرمی را کنترل کند یا به خودرو فرمان دهد که از خودرو جلویی سبقت بگیرد.

در نهایت خودرو با استفاده از فناوری یادگیری عمیق استیل رانندگی راننده را تعیین می کند و می گوید که آیا وی در یک جاده خاص دوست دارد که خودرو را براند یا اینکه خودرو خودش رانده شود.

خودروی مفهومی اینستینکت نمای تیزتر و تهاجمی تری از زبان طراحی کنونی پژو را نشان می دهد و رینگ های بزرگ این خودرو ظاهر عضلانی به آن داده است.

نیروی این خودرو بوسیله یک پیشرانه هیبریدی پلاگین که 300 اسب بخار را روانه چهار چرخ می کند، تامین می شود.

کاربر می تواند انتخاب کند که آیا خود رانندگی کند یا با انتخاب یکی از چهار حالت رانندگی درایو بوست، درایو ریلکس، خودران تند یا خودران نرم، رانندگی را به سیستم خودران خودرو بسپارد.

پژو "اینستینکت" صرفا یک کانسپت است که پیش نمایشی از قابلیت های فناورانه پیشرفته را به نمایش می گذارد و زبان طراحی آتی این شرکت را به تصویر می کشد و به نظر نمی رسد که در آینده نزدیک به خانواده خودروهای تولید انبوه پژو بپیوندد.

عصر خودرو
کلید واژه ها: خودرو - رانندگی - فرمان خودرو - راننده - پیاده روی - نمایش - مفهومی - انتخاب - فناوری - شرکت سامسونگ - آینده - پیاده - طراحی - از راه دور - ارتباطات - زبان - نمایشگاه - شرکت پژو - سامسونگ - اطلاعات - خانواده - پیشنهاد - رونمایی - هیبریدی - اینترنت - آنلاین - تهاجمی - سرگرمی - آرامش - تامین




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «کانسپت خیره کننده و جذاب پژو موسوم به غریزه (تصاویر)»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..