تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




درمان مسمومیت دانش آموزان زائر گلستانی

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از گرگان؛ رئیس اداره حوادث و مدیریت بحران دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: هشت دانش آموز مسموم کلاله ای، بعد از اعزام اورژانس به محل، با دو دستگاه آمبولانس و به همراه چهار تکنسین فوریتهای پزشکی به بیمارستان امام رضا (ع) مشهد منتقل و درمان شدند. شهرام طاهرزاده افزود: مسمومیت غذایی این دانش آموزان مستقر در هتلی در خیابان شهید اندرزگو مشهد به سامانه 115 اطلاع رسانی شد.

وی ادامه داد: این دانش آموزان در قالب اردوی دانش آموزی از شهرستان کلاله به مشهد سفر کرده اند.  
 

فرماندار کلاله برای جویاشدن از حال دانش آموزانی که در اردوی مشهد مسموم شده بودند خود را به مشهد رساند و در جمع این دانش آموزان قرار گرفت.

منبع مهر

انتهای پیام/ص




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «درمان مسمومیت دانش آموزان زائر گلستانی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..