تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




درمانگاه خیر ساز حلب ایجرود تکمیل می شود

ساعت: 14:10 منتشر شده در مورخ: 1395/12/20 شناسه خبر: 1060122

نماینده مردم ماهنشان و ایجرود در مجلس شورای اسلامی:

نماینده مردم ماهنشان و ایجرود در مجلس شورای اسلامی از تکمیل درمانگاه خیر ساز حلب تا خردادماه سال آینده خبر داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مرتضی خاتمی« نماینده مردم ماهنشان و ایجرود در مجلس شورای اسلامی» در گفت و گو با خبرنگار ایجرود خبر، با اشاره به بازدید از  عملیات اجرای سد بلوبین، اظهار داشت: این طرح پیشرفت فیزکی خوبی داشته و امیدواریم ظرف سه سال آینده آبگیری و مورد بهره برداری قرار گیرد.

وی با تاکید بر اینکه نگرانی ما تخصیص های نامناسب وزارت نیرو برای سدهای زود حاصل است، افزود: در صورت تخصیص اعتبارات مناسب اینگونه طرح های زود حاصل زود می تواند مشکلات عینی مردم را حل کند.

نماینده مردم ماهنشان و ایجرود در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه مهم ترین مطالبات مهم منطقه ایجرود آب است، عنوان کرد: با وجود تعدیل هایی که در این پروژه با توجه به شرایط اقلیمی،کم آبی و مسائل جانبی دیگر  بوجود آمده است تحقق وعده های داده شده به مردم به تاخیر می افتد.

*درمانگاه حلب شبانه روزی می شود

وی با اشاره بر پتانسیل بسیار بالای گردشگری و اقتصادی سد گلابر و حاشیه آن، ابراز کرد: امیدوارم مدیران دستگاه های ذیربط با همت و تدبیر نسبت به بهره برداری از این پتانسیل و ظرفیت اقدامات لازم را معمول نمایند.

خاتمی با تاکید بر اینکه با تمهید کلینک ویژه در خود شهر زرین آباد، اذعان کرد: با تمهید این کلینک می توانیم ظرفیت بیمارستان ایثار را تقویت کنیم.

وی گفت: همینطور از تمام ظرفیت های تمام تخصص های موجو برای معاینه سر پایی و بستری بیماران شهرستان استفاده کنیم.  

نماینده مردم ماهنشان و ایجرود در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه در ارتباط با پزشکان در شهرستان ایجرود افزایش پزشک خواهیم داشت، ادامه داد: درمانگاه شهر حلب شبانه روزی می شود.

وی با اشاره بر اینکه امیدرواریم ظرفیت های خالی از نظر مراکز بهداشتی درمانی روستاها تکمیل شود، عنوان کرد: امیدوارم تا بتوانیم به نرم قابل قبولی از نظر دسترسی مردم به خدمات درمانی داشته باشیم.

خاتمی با تاکید بر اینکه درمانگاه خیر ساز حلب پروژه فعالی است، گفت: داد: درمانگاه خیر ساز حلب تا خردادماه سال آینده تکمیل می شود و تا قبل از آن درمانگاه حلب دارای سه پزشک می شود.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «درمانگاه خیر ساز حلب ایجرود تکمیل می شود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..