تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




قرارداد حسینی یک سال دیگر تمدید شد

قرارداد حسینی یک سال دیگر تمدید شدبه گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛ قرارداد سید جلال حسینی با باشگاه پرسپولیس  تا پایان فصل شانزدهم به پایان می رسید. براین اساس این موضوع باعث نگرانی برانکو شده بود اما با توافقات صورت گرفته مدافع ملی پوش پرسپولیس یک سال دیگر قراردادش را این تیم تمدید کرد تا خیال سرمربی پرسپولیس راحت شود. 

محمد ترکاشوند معاون اقتصادی باشگاه پرسپولیس ضمن تائید این مطلب گفت: تمدید قرارداد بابازیکنانی که قرارداد شان پایان فصل تمام می شود جزو اولویت های باشگاه بود که با درایت طاهری سرپرست باشگاه با سید جلال حسینی توافقات نهایی صورت گرفت و وی یک سال دیگر با تیم قرارداد منعقد کرد. 

وی در پایان خاطر نشان کرد: طبق برنامه قرار است ثبت قرارداد حسینی به زودی در سازمان لیگ برتر صورت بگیرد تا حسینی یک فصل دیگر در پرسپولیس باقی بماند. 

انتهای پیام/ 




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «قرارداد حسینی یک سال دیگر تمدید شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..