تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




جانشین رونالدو در رئال مشخص شد

ساعت 24- روزنامه انگلیسی مدعی شد که گرت بیل از سران رئال مادرید خواسته تا زمینه پیوستن دله آلی را به رئال فراهم کنند و از این بازیکن جوان به عنوان بهترین جایگزین برای کریستیانو رونالدو یاد کرده است.

به گزارش روزنامه سان، دله آلی را باید پدیده فوتبال جزیره در یکی دو فصل اخیر دانست. این بازیکن تنها ۲۰ سال سن دارد اما به یکی از کلیدی‌ترین و بهترین بازیکنان تاتنهام تبدیل شده است.


آلی در ۸۳ بازی که با پیراهن تاتنهام به میدان رفته توانسته ۴۹ گل به ثمر رساند و ۳۳ پاس گل هم بدهد و این نشان می‌دهد که او چه بازیکن بزرگی است و چه آینده درخشانی در انتظارش است.


روزنامه سان انگلیس اعلام کرد که گرت بیل از سران رئال مادرید خواسته تا زمینه پیوستن آلی را به تیم فراهم کنند تا جایی که او ستاره جوان تاتنهام را بهترین و شایسته‌ترین گزینه برای جایگزینی کریستیانو رونالدو در رئال می‌داند.


رئال مادرید تنها تیمی نیست که خواستار جذب آلی است. منچستر سیتی، بارسلونا و منچستریونایتد هم از مشتریان اصلی این بازیکن جوان هستند این درحالی است که او قرارداد خود را با تاتنهام تا سال ۲۰۲۲ تمدید کرده است.

ایسنا




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «جانشین رونالدو در رئال مشخص شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..