تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




قتل به خاطر نفروختن برنج / قاتل پس از 10 سال دوباره به قصاص محکوم شد

28 شهریور 85 وقوع یک فقره نزاع منجر به قتل در یکی از مغازه‌های اسلامشهر به پلیس اطلاع داده شد. دو مرد 20 و 25 ساله با هم درگیر شده و مرد 25 ساله با ضربه چاقو به قتل رسیده بود. قاتل پس از مدتی دستگیر شد و به قتل اعتراف کرد تا پرونده‌اش به دادگاه کیفری استان تهران ارسال شود. او در نخستین جلسه دادگاه به قصاص محکوم شد اما دیوان عالی این حکم را رد کرد و پرونده را برای بررسی اظهارات چند شاهد حادثه، بار دیگر در اختیار شعبه چهارم دادگاه کیفری استان تهران به ریاست قاضی Judge عبداللهی قرار داد. متهم که ده سال است در زندان Prison به سر می‌برد، بار دیگر با درخواست قصاص مادر مقتول روبه‌رو شد. او قتل عمد را انکار کرد و گفت: «ماه رمضان بود. من در مغازه‌ام مشغول بسته‌بندی گونی‌های برنج بودم که مقتول آمد و برنج خواست اما من گفتم چون هنوز قیمت برنج از طرف اتحادیه اعلام نشده، نمی‌توانم چیزی به تو بفروشم. با عصبانیت از مغازه بیرون رفت و چند دقیقه بعد با برادرش برگشت. با چاقو به سمتم حمله کرد و من هم با دسته جارو او را زدم. ناگهان روی زمین افتاد و چاقو در بدنش فرو رفت. من قصد قتل نداشتم. در این ده سال زندگی‌ام را باخته‌ و صد بار تاوان داده‌ام. هر روز هم برای مقتول نماز می‌خوانم.» سپس چند شاهد به دادگاه احضار شدند اما هیچ کدام لحظه وقوع قتل را ندیده بودند. در پایان نیز دو قاضی به قصاص و دیگری به برائت رای دادند تا به این ترتیب متهم بار دیگر در آستانه قصاص قرار گیرد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

اخبار زیر را از دست ندهید:




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «قتل به خاطر نفروختن برنج / قاتل پس از 10 سال دوباره به قصاص محکوم شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..