تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




عاقبت «شبکه شاد» دانش‌آموزی چه شد؟

قائم مقام سازمان دانش‌آموزی خبر داد

عاقبت «شبکه شاد» دانش‌آموزی چه شد؟

قائم مقام سازمان دانش‌آموزی، آخرین وضعیت و شرایط شبکه شاد دانش‌آموزی را تشریح کرد.

به گزارش سرویس فرهنگی جام نیـوز، محمود علیگو قائم مقام سازمان دانش‌آموزی در خصوص شبکه‌‌ای که در سازمان دانش‌آموزی در دست اجرا بود، اظهار داشت: در دو یا سه سال گذشته «شبکه شاد» در سازمان دانش‌آموزی ایجاد و شروع به کار کرد، اما این موضوع کار یک ارگان نیست و نیاز به همدلی تعداد قابل توجهی از دستگاه‌ها دارد.

 

وی افزود: نمی‌توانم بگویم این شبکه موفق نبود و یا اینکه به تنهایی موفق نبود، اما ضرورت‌های خاصی را باید دنبال کنیم. این بستر بسیار مهم است، زیرا اطلاعات تمام دانش‌آموزان کشور روی آن قرار می گیرد و اهمیت خاصی پیدا می‌کند و به همین دلیل سیستم‌هایی در کشور باید کمک کنند تا به بلوغ برسد.

 

علیگو با اشاره به اینکه تولید شبکه‌های اجتماعی کار ساده‌ای است و حتی در کشور شبکه بومی داریم، خاطرنشان کرد: به نظرم سوار شدن روی یکی از آن شبکه‌ها و یا تغییر یکی از ماژول ‌های این شبکه‌ها کار بهتری از این است که بنشینیم از صفر، چرخ را اختراع کنیم.

 

قائم مقام سازمان دانش‌آموزی با اشاره به مشکلات پیش روی عدم نتیجه گیری در خصوص شبکه شاد دانش‌آموزی گفت: اصلی‌ ترین موضوع امنیت شبکه و نرم افزار است. ضمن اینکه پیوست فرهنگی آن از همگی مهمتر است و چه کسی گفته که وجود آن خوب و عدم آن بد است یا بالعکس./ فارس

 

115

 




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «عاقبت «شبکه شاد» دانش‌آموزی چه شد؟»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..