تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




عرضه خارج از شبکه برنج مساله‌دار دولتی در بازار آزاد

بهمن حسن بیگی در گفت‌وگو با خبرنگار قضایی خبرگزاری تسنیم به بسته بندی برنج هندی دولتی در بسته‌های 10 کیلویی و عرضه آن به قیمت آزاد اشاره کرد و گفت: بر اساس گزارش‌های مردمی واصله متوجه شدیم در یک خانه، برنج‌های دولتی را بسته‌بندی و به قیمت آزاد به مردم می‌فروشند که به منظور بررسی این موضوع، اکیپ گشت مشترک تعزیرات به همراه بازرسان سازمان صنعت، معدن و تجارت و نیروی انتظامی، عازم محل مورد نظر شدند.

رئیس گشت‌های مشترک تعزیرات حکومتی استان تهران افزود: ماموران گشت مشترک تعزیرات پس از انجام بررسی‌های لازم متوجه شدند تعداد افراد، برنج‌های دولتی را در بسته‌های 10 کیلویی بسته‌بندی کرده و به قیمت آزاد در بازار به فروش می‌رسانند.

حسن‌بیگی نوع برنجی که در این خانه بسته‌بندی و به قیمت آزاد عرضه می‌رشد را برنج 1121 شرکت بازرگانی دولتی( برنج هندی) خواند و گفت: گشت مشترک تعزیرات حکومتی، برنج‌های موجود در آن خانه را توقیف و در مغازه به قیمت دولتی سه هزار و 850 تومان به مردم عرضه کردند.

رئیس گشت مشترک تعزیرات حکومتی میزان برنج هندی دولتی کشف شده از این خانه را دو هزار کیلو عنوان کرد.

این مقام مسئول در تعزیرات حکومتی استان تهران تخلف متهم این پرونده را «خرید و فروش برخلاف ضوابط توزیع و قیمت» خواند و گفت: در حال حاضر به دنبال شناسایی فردی هستیم که این برنج‌ها را از شرکت بازرگانی دولتی خریده و به متهم پرونده فروخته است.

حسن‌بیگی با انتقاد از ستاد تنظیم بازار افزود که باید بر توزیع برنج‌های دولتی نظارت شود و واگذاری برنج به افراد برای عرضه به نرخ دولتی، بدون نظارت انجام نشود.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «عرضه خارج از شبکه برنج مساله‌دار دولتی در بازار آزاد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..