تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




کنسرت نوروزی داماهی در برج آزادی

به گزارش خبرگزاری مهر، کنسرت نوروزی گروه موسیقی «داماهی» به سرپرستی دارا دارایی و خوانندگی رضا کولغانی ۶ فروردین از ساعت ۲۰ در سالن اصلی برج آزادی برگزار خواهد شد و در صورت استقبال علاقمندان امکان تمدید این اجرا وجود دارد.

دارا دارایی سرپرست و نوازنده گیتار بیس، ابراهیم علوی عود و گیتار، آرش پژند مقدم درامز، همایون نصیری پرکاشن و حمزه یگانه کیبورد و بنجو، رضا کولغانی خواننده را در اجرای نوروزی داماهی همراهی می کنند.

قرار است در این کنسرت قطعاتی چون «دیوانه»، «سوگند»، «مردن مردانه»، «جاده لغزنده» و... اجرا شوند. این در حالی است که آهنگسازی و تنظیم تمامی قطعات «داماهی» به صورت گروهی انجام می شود.

گروه موسیقی «داماهی» چند سالی است که با تلفیق موسیقی جز و پاپ در عرصه موسیقی تلفیقی فعالیت می کند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «کنسرت نوروزی داماهی در برج آزادی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..