تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




کشف یک انبار تسلیحاتی داعش در شمال شرق موصل+ تصاویر

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از العالم، نیروهای تیپ 30 حشدالشعبی عراق انبار سلاح و مهمات گروه تروریستی داعش در روستای السماقیه واقع در شمال شرق موصل را کشف و ضبط کردند.

خبرنگار شبکه العالم روز جمعه با ارسال تصاویری از سلاح های کشف شده داعش گزارش داد در حالی که عملیات بازپس‌گیری غرب موصل از گروه تروریستی داعش از سوی نیروهای عراقی همچنان ادامه دارد، نیروهای تیپ حشدالشعبی به عملیاتشان برای کشف مقرات و انبارهای سلاح تروریست های داعش ادامه‌ می‌دهند.

کشف یک انبار تسلیحاتی داعش در شمال شرق موصل+ تصاویر کشف یک انبار تسلیحاتی داعش در شمال شرق موصل+ تصاویر

عملیات آزادسازی شهر موصل از 26 مهر 1395 و با مشارکت ده‌ها هزار تن از نیروهای ارتش و پلیس عراق و با همراهی نیروهای داوطلب مردمی و پیشمرگه کُرد آغاز شد.

نیروهای عراقی ماه ژانویه پس از 100 روز نبرد توانستند کنترل شرق موصل را به دست بگیرند و 19 فوریه (اول اسفند) نبرد آزادسازی غرب این شهر را آغاز کردند.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «کشف یک انبار تسلیحاتی داعش در شمال شرق موصل+ تصاویر»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..