تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




آغاز مسابقات کاراته قهرمانان قهرمانان کشور در رشت

به گزارش خبرنگار ایرنا در این دوره از رقابت ها ، بیش از 250 کاراته کار این سبک از استان های مختلف کشور حضور دارند که در رشت با هم به رقابت می پردازند.
کاراته کاران شرکت کننده در این دوره از رقابت ها ، در رده های سنی مختلف و در وزن های گوناگون در 2 بخش کاتا(فرم) و کومیته (مبارزه) با هم رقابت می کنند.
در آغاز این رقابت ها و در مبارزات برگزار شده ، کاراته کاران گیلانی توانستند برابر حریفان خود به برتری دست یابند و به مرحله دوم این ردوره از مسابقات صعود کنند.
مسابقات کاراته قهرمانان قهرمانان کشور در سبک کیوکوشین ufk ، جمعه شب با معرفی تیم ها و نفرات برتر در شهرستان رشت پایان خواهد یافت.
در استان گیلان بیش از هفت هزار ورزشکار به صورت سازمان یافته در رشته ورزشی کاراته ، در 2 بخش آقایان و بانوان و در سبک های مختلف فعالیت دارند.
خبرنگار: حسن مجرد ** انتشاردهنده: کبیری
7285/2007

انتهای پیام /*



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «آغاز مسابقات کاراته قهرمانان قهرمانان کشور در رشت»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..