تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




مرحله استانی لیگ دانش آموزی کشورهای جهان اسلام در استان مرکزی برگزار شد

مسئول سازمان بسیج دانش آموزی استان مرکزی در حاشیه این رقابت ها در گفت و گو با ایرنا افزود: مرحله استانی این دوره از مسابقات با حضور 410 گروه پنج نفره متشکل از 2 هزار و 50 دانش آموز برتر مرحله شهرستانی و منطقه ای در 28مدرسه شامل چهار مدرسه در شهرستان اراک و 2 مدرسه هر یک از شهرستان های استان مرکزی برگزار شده است.
محمد تقی امینی افزود: این دوره از مسابقات بین دانش آموزان پایه ششم تا دهم و در رشته های علوم پایه، علوم ریاضی، علوم انسانی، علوم تجربی، علوم کامپیوتر، برنامه نویسی و پژوهشی برگزار شده است.
وی ادامه داد: گروه های برتر مرحله استانی کشور لیگ علمی پایا که از تراز و آمادگی علمی بیشتری برخوردار باشند اردیبهشت ماه سال آینده با یکدیگر به رقابت می پردازند.
مسئول سازمان بسیج دانش آموزی استان مرکزی خاطر نشان کرد: این مسابقات با هدف ارتقاء علمی دانش آموزان، تمرین کار گروهی، ایجاد و حفظ رقابت علمی در بین نوجوانان و جوانان برگزار شده است.
230 هزار دانش آموز و 16 هزار نفر معلم در 15 منطقه و شهرستان استان مرکزی به تحصیل اشتغال دارند.
بیش از 12 هزار گروه در کل کشور در مرحله مقدماتی بزرگترین رقابت علمی گروهی کشور و پنجمین دوره مسابقات لیگ بین المللی دانش آموزی کشورهای جهان اسلام(لیگ علمی پایا) شرکت داشته اند.
1955/6013/خبرنگار:مهدی عظیمی**انتشاردهنده:مژگان حیدری

انتهای پیام /*



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «مرحله استانی لیگ دانش آموزی کشورهای جهان اسلام در استان مرکزی برگزار شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..