تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




کمک مالی پروین و کریمی به پرسپولیس!

کمک مالی پروین و کریمی به پرسپولیس!

ورزش > لیگ برتر - علی کریمی و علی پروین هرکدام کمک مالی جداگانه‌ای به باشگاه پرسپولیس کرده‌اند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ این روزها مشکلات مالی اطراف تیم پرسپولیس زیاد شده است. به طوری که طاهری، سرپرست باشگاه حتی از هواداران دعوت کرد که به باشگاه کمک مالی کنند. در همین رابطه پیشکسوتان پرسپولیس هم راهکارهایی برای رفع مشکلات اخیر ارائه دهند. از جمله مهدی مهدوی‌کیا که از بازیکنان درخواست کرده بود تا آنها با بخشیدن یک درصد از مبلغ قرارداد خود، در تسویه شدن پول قرارداد ژوزه سهیم باشند. اتفاقی که توسط سیدجلال حسینی تایید شد و به نظر عملی هم خواهد شد. در کنار این‌ها، علی کریمی و علی پروین هم قول کمک داده بودند و انگار پول‌هایی از طرف آنها نیز به حساب باشگاه واریز شده است.

43257




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «کمک مالی پروین و کریمی به پرسپولیس!»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..