تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ماژول کیبورد موتو به گوشی موتو زد امکان چرخش می دهد

ماد جدید صفحه‌کلید برای گوشی‌های ماژولار موتو زد امکان تا شدن از طریق لولا را برای این گوشی‌ها فراهم خواهد کرد.

چندین تصویر متحرک Gif از ماد جدید صفحه‌کلید (keyboard Moto Mod) برای گوشی‌ ماژولار موتو زد موتورولا منتشر شده است. همانطور که در تصویر متحرک زیر می‌بینید، این ماد جدید مجهز به یک لولا است که به گوشی موتو زد امکان چرخش تا زاویه‌ی ۴۵ درجه می‌دهد. به‌نظر می‌رسد این ویژگی یکی از امکاناتی است که کاربران می‌توانند به‌صورت اختیاری از آن استفاده کنند؛ بنابراین افرادی که ترجیح می‌دهند از این ماد جدید همانند صفحه‌کلید گوشی موتورولا دروید ۴ استفاده کنند، همچنان قادر به انجام این‌کار خواهند بود. در گوشی دروید کیبورد دستگاه به‌صورت کشویی از کنار آن باز می‌شود. علاوه بر این ویژگی منحصربه‌فرد، بر اساس تصاویر منتشرشده، این ماژول در رنگ‌های نقره‌ای، طلایی و مشکی در دسترس علاقه‌مندان قرار خواهد گرفت.

Physical Keyboard Slider

بر اساس تصاویر منتشرشده توسط سازندگان ماد کیبورد مورد بحث، نام رسمی این محصول Physical Keyboard Slider Mod است. یک کمپین جمع‌آوری کمک‌های مردمی در وب‌سایت ایندیگوگو برای این ماد ایجاد شده است که انتظار می‌رود به‌زودی و احتمالا در ماه مارس شروع به کار کند. یک سری تصاویر جدید از اینکه محصول مورد انتظار این گروه چه شکل و شمایلی خواهد داشت نیز در دسترس قرار گرفته است. سازندگان ماد کیبورد همچنین در مورد زمان احتمالی عرضه‌ی این محصول به بازار اشاراتی داشته‌اند. بر همین اساس امید می‌رود که در اواخر بهار یا اوایل تابستان یعنی در فاصله‌ی بین ماه‌های ژوئن و جولای، این محصول به بازار عرضه شود. ماد کیبورد مورد بحث توسط تیمی متشکل از افراد حرفه‌ای طراحی شده است و ساخت آن را نیز فاکسکان انجام می‌دهد. نسخه‌ی کنونی این صفحه‌کلید برای استفاده در حالت افقی در نظر گرفته شده است و تاکنون هیچ جزئیاتی در مورد ارائه‌ی مدل عمودی آن برای گوشی‌های هوشمند سری موتو زد در آینده اعلام نشده است. علاوه بر این هنوز اطلاعاتی در مورد قیمت این محصول منتشر نشده، ولی انتظار می‌رود به‌زودی و پس از شروع به کار کمپین ایندیگوگو برای این ماژول، برچسب قیمتی در نظر گرفته‌شده برای آن نیز مشخص شود.

با توجه به تولید ماژول صفحه‌کلید مورد بحث و معرفی گوشی هوشمند بلکبری KEYone، ظاهرا امسال همان سالی است که کیبوردهای فیزیکی مجددا به گوشی‌های هوشمند بازخواهند گشت. درحالی‌که این موتو ماد مورد بحث توسط توسعه‌دهندگان شخص ثالث و به‌عنوان بخشی از رقابت موتو تولید شده است، امکان دارد که شرکت موتورولا در رویداد مطبوعاتی خود در کنگره‌ی جهانی موبایل امسال، اطلاعات بیشتری در مورد این محصول ارائه کند.

نظر شما در این مورد چیست؟




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ماژول کیبورد موتو به گوشی موتو زد امکان چرخش می دهد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..