تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




رشد اپل و ال جی در کنار تزلزل سهم سامسونگ در بازار آمریکا

آخرین آمار ارائه شده توسط comScore MobiLens نشان از این دارد که با وجود افول سامسونگ، ال‌جی و اپل در بازار آمریکا شاهد رشد سهم بوده‌اند.

آمارهای comScore MobiLens با نگاهی به بازار گوشی‌های هوشمند در بازار آمریکا طی سه ماهه‌ی منتهی به سال ۲۰۱۷ میلادی تغییرات چندان محسوسی را در وضعیت عرضه‌کنندگان گوشی‌های هوشمند در این کشور نشان نمی‌دهد، حال آنکه نشانه‌های کوچکی از تحول را می‌توان در آمار رویت کرد.

براساس اطلاعات ارائه شده اپل همچنان با در اختیار داشتن ۴۴.۶ درصد از بازار گوشی‌های هوشمند آمریکا در پاییز ۲۰۱۶ رتبه‌ی اول را به خود اختصاص داده است. سامسونگ رقیب اصلی این کمپانی با در اختیار داشتن ۲۸ درصد از سهم بازار همچنان در رتبه‌ی دوم قرار دارد. پس از سامسونگ، ال‌جی، موتورولا و اچ‌تی‌سی در رتبه‌های بعدی هستند. از میان سه کمپانی که رتبه‌های سوم تا پنجم را به خود اختصاص داده‌اند، ال‌جی تنها تولیدکننده‌ای است که با در اختیار داشتن ۱۰.۵ درصد از بازار، سهمی دو رقمی از بازار را به خود اختصاص داده است. موتورولا با ۴.۳ و اچ‌تی‌سی با ۲.۳ درصد از بازار در این لیست قرار دارند.

با نگاهی به رده‌بندی پیشین comScore که در ماه اکتبر منتشر شده، چیزی در مورد رده‌بندی کمپانی‌های تغییر پیدا نکرده است، هرچند ارقام کمی تغییر پیدا کرده است. سهم اپل از بازار دو درصد افزایش پیدا کرده و سامسونگ با کمی لغزش، آمار پیشین را رقم زده است. ال‌جی آمار خود را از ۹.۶ درصد به ۱۰.۳ درصد افزایش داده است.

هرچند به روشنی نمی‌توان در مورد افزایش و کاهش سهم هر یک از کمپانی‌ها اظهار نظر کرد؛ اما به جرات می‌توان گفت که گلکسی نوت ۷ و مشکل این گوشی یکی از دلایلی است که باعث شده تا سامسونگ نتواند آنچنان که باید در پاییز ۲۰۱۶ عملکرد درخشانی را از خود به نمایش بگذارد. البته باید به این نکته نیز اشاره کرد که آیفون‌های جدید اپل به هنگام عرضه در میانه‌های سپتامبر سال ۲۰۱۶ به دلیل تشابه با آیفون ۶ اس و آیفون ۶ اس پلاس، با استقبال چندان بالایی روبرو نشدند؛ حال آنکه به نظر می‌رسد مشکل سامسونگ باعث شده تا اپل با وجود عدم عرضه یک محصول انقلابی، بتواند سهم خود را افزایش دهد.

مشکل ایجاد شده برای گلکسی نوت ۷ و نبود خلاقیت کافی در آیفون ۷ و آیفون ۷ پلاس را می‌توان دلیلی خواند که باعث شده تا ال‌جی با افزایش سهم از دو رقیب بعدی فاصله‌ی بیشتری بگیرد، حال آنکه جی ۶ نیز با معرفی در کنگره‌ی موبایل بارسلونا موفق شد نظر بسیاری از کارشناسان را به خود جلب کند، چراکه جی ۶ از طراحی بسیار زیبایی با بهره‌گیری از نمایشگر بزرگ و همچنین حاشیه‌ی کم بهره می‌برد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «رشد اپل و ال جی در کنار تزلزل سهم سامسونگ در بازار آمریکا»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..