تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




اموزش پیدا کردن شماره تلفن در ای او اس و اندروید

اموزش پیدا کردن شماره تلفن در ای او اس و اندروید

اموزش پیدا کردن شماره تلفن در ای او اس و اندروید

تکنولوژی های نو وجدید باعث شده که ما دیگر مثل قدیم شماره تلفن های نسبتا طولانی و سخت را حفط نکنیم و کمتر شماره تلفن های دوستان و اشنایان خود را از بر باشیم.به کمک اپلیکیشن مخاطبین میتوان تعداد بسیار زیادی از مخاطب را در تلفن ذخیره کرد.اما سوال ما این است که ایا شما شماره تلفن خود را حفظید .اگر حفظ نیستید از کجا میتوانید سریع به شماره خود دسترسی داشتبه باشید؟باما همراه باشید.

برای دسترسی سریع به شماره تلفن همراه خود اموزش زیر را به دقت بخوانید…

آی او اس:
می‌توانید شماره‌ی خود را به سرعت با دو روش ببینید. اپلیکشن تلفن (Phone) را باز کنید، بر روی تب مخاطبین (Contacts) در پایین صفحه لمس نمایید و سپس شماره‌ی شما در قسمت بالای سمت راست نمایان می‌شود. روش دیگر آن است که به قسمت تنظیمات (Settings) و سپس تلفن (Phone) بروید و دنبال گزینه‌ی شماره‌ی من (My Number) بگردید.

اندروید:
اما این فرآیند به علت گستردگی شرکت‌های سازنده‌ی گوشی‌های هوشمند و شخصی سازی‌هایی که آن‌ها بر روی این سیستم عامل گوگل اعمال می‌کنند، کمی متفاوت است. اپلیکشن مخاطبین (Contacts) را لمس نمایید و سپس دنبال گزینه‌ی من (Me) بگردید. این گزینه را در هر اسمارت فون اندرویدی نمی‌توانید پیدا کنید، بنابراین ممکن است که مجبور شوید از روش دوم که در ادامه خواهد آمد، کمک بگیرید.

به قسمت تنظیمات (Settings) بروید، سپس گزینه‌ی درباره‌ی تلفن / دستگاه (About phone / device) را انتخاب کنید و بعد از آن به دنبال وضعیت (Status) بگردید. ممکن است که شماره‌ی تلفن مورد نظر خود را این جا ببینید. اگر این‌طور نیست، بنابراین گزینه‌ی وضعیت سیم کارت (SIM status) لمس نمایید تا یک منوی جدید برایتان باز شوید. در این منوی باز شده کمی به پایین اسکرول کنید و دیگر باید قادر به مشاهده‌ی گزینه‌ی شماره‌ی تلفن من (My phone number) باشید.

حالا می‌توانید در صورت فراموش کردن شماره‌ی تلفن‌تان، آن را به راحتی در سیستم عامل اندروید یا آی او اس پیدا کنید.

مطالب مرتبط:

تغییر ادمین اصلی گروه و کانال در تلگرام+اموزش تصویری

اموزش مخفی کردن حالت آنلاین بودن در تلگرام

اموزش حذف اکانت تلگرام

اموزش اضافه کردن نوشته به عکس در تلگرام+اموزش تصویری

آموزش روش انتقال اطلاعات اکانت تلگرام به شماره جدید +عکس

مطالب مرتبط تبریک تولد امام خامنه ای رهبر انقلاب 29 فروردین 95تبریک تولد امام خامنه ای رهبر انقلاب ۲۹ فروردین ۹۵ آموزش آپدیت دستی گوشی های اندرویدیآموزش آپدیت دستی گوشی های اندرویدی شناخت و بهبود وضعیت سلامت کودک درونشناخت و بهبود وضعیت سلامت کودک درون ارسال اس ام اس (SMS) رایگان و مخفیارسال اس ام اس (SMS) رایگان و مخفی اموزش مخفی کردن حالت آنلاین بودن در تلگراماموزش مخفی کردن حالت آنلاین بودن در تلگرام

انتشار برای دوستان

کلوبفیس نماافسرانانتشار



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «اموزش پیدا کردن شماره تلفن در ای او اس و اندروید»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..