تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




حذف و بستن تبلیغات کی ام پلیر(KM Player)

حذف و بست تبلیغات کی ام پلیر(KM Player)

حذف و بست تبلیغات کی ام پلیر(KM Player)

ایا برای شما هم پیش امده که میخواستید یک کلیپ و یا یک فیلم را درون کی ام پلیر باز کنید و ببنید اما با کلی هنگ و تبلیغات مواجه شده اید.دیگر نگران نباشید چون ما راهی برای رفع تبلیغات km player پیدا کرده ایم،پس با ما همراه باشید.

یکی از موارد قابل توجه در نسخه‌های جدید این نرم‌افزار، بازشدن یک پنجره در سمت راست برنامه و نمایش تبلیغات در آن است. البته چنانچه ارتباط شما با اینترنت برقرار باشد این تبلیغات به‌ نمایش درمی‌آید و از آنجا که بسیاری از کاربران از اینترنت پر سرعت ADSL استفاده می‌کنند با هر بار اجرای این برنامه پنجره‌ تبلیغاتی ذکر شده را مشاهده می‌کنند و بناچار ‌باید آن را ببندند. دوست دارید این پنجره را برای همیشه ببندید تا تبلیغات آن مزاحمتی برای شما نداشته باشد؟

از یکی از روش‌های زیر کمک بگیرید:

روش اول:
۱ ـ مرورگر اینترنت‌اکسپلورر را اجرا کنید.

۲ ـ کلید Alt را از روی صفحه‌کلید فشار داده و پس از به‌نمایش درآمدن منوها از منوی Tools به روی گزینه‌ Internet options کلیک کنید.

حذف و بستن تبلیغات کی ام پلیر(KM Player)

۳ ـ با کلیک روی تب Security گزینه‌ Restricted site را انتخاب کنید.

حذف و بستن تبلیغات کی ام پلیر(KM Player)

۴ ـ در نهایت روی گزینه‌ sites کلیک کرده و پس از وارد کردن آدرس زیر در کادر مربوط Add را انتخاب و تغییرات را ذخیره کنید.

player.kmpmedia.net

روش دوم:
۱ ـ منوی استارت را باز کرده به All Programs بروید. در ادامه Accessories را انتخاب کرده و پس از کلیک راست روی نرم‌افزار Notepad، گزینه‌ Run as administrator را انتخاب کنید تا نرم‌افزار با دسترسی مدیر سیستم اجرا شود.

۲ ـ از منوی File روی Open کلیک کرده و در کادر مقابل filename، عبارت زیر را وارد کرده کلید اینتر را فشار دهید:

C:|Windows|System|Drivers|etc|hosts 32

حذف و بستن تبلیغات کی ام پلیر(KM Player)

توجه: چنانچه ویندوز را در درایو دیگری غیر از درایو C نصب کرده‌اید، نام درایو را در ابتدای فرمان بالا تغییر دهید.

۳ ـ در صفحه‌ به‌نمایش درآمده به آخرین خط مراجعه کرده و عبارت زیر را در آن وارد کنید:

۱۲۷.۰.۰.۱ player.kmpmedia.net

۴ ـ از منوی File روی Save کلیک کنید تا تغییرات ذخیره شود.

مطالب مرتبط:

جیلبریک و انواع آن!!

میانبرهای کار با هدفون اپل Earpod(کارایی ها)

مطالب مرتبط پیوستن رضا کیانیان به فصل دوم سریال شهرزاد!!+عکسپیوستن رضا کیانیان به فصل دوم سریال شهرزاد!!+عکس رویا نونهالی درفصل دوم سریال شهرزاد درنقش دکترمهربان بانو!!!!+عکسرویا نونهالی درفصل دوم سریال شهرزاد درنقش دکترمهربان بانو!!!!+عکس آبروریزی و انتشار عکس های خصوصی زن باحجاب توسط دوست بی حجاب اش !!آبروریزی و انتشار عکس های خصوصی زن باحجاب توسط دوست بی حجاب اش !! تبدیل رایانه به نمایشگر سه بعدی!تبدیل رایانه به نمایشگر سه بعدی! ممنوع الملاقات شدن جواد خیابانی دربیمارستان!!؟؟+عکسممنوع الملاقات شدن جواد خیابانی دربیمارستان!!؟؟+عکس



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «حذف و بستن تبلیغات کی ام پلیر(KM Player)»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..