تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تاثیر نحوه ی جویدن آدامس در کاهش استرس

رهایی از استرس و اضطراب 

استرس و اضطراب ازآن دسته  فشار های روانی است که امروزه بیشتر افراد باآن سروکار دارند و از آن رنج می برند اما به تازگی محققان به شیوه های آسانی برای کاهش میزان این استرس های روزانه دست یافته اند .

برای کاهش استرس و اضطراب راه و روش های گوناگونی وجود دارد که جویدن آدامس یکی از آنهاست.راههای کاهش استرس و اضطراب یکی از مواردی است که امروزه دغدغه بیشتر افراد شده و  همین دلیلی برای محققان است تا در این زمینه بیشتر تحقیق و مطالعه کنند.

تاثیر جویدن آدامس برای رهایی از استرس و اضطراب:

رهایی از استرس

رهایی از استرس

میلیون ها تماشاچی فوتبال به این نکته توجه کرده اند که مربیان و بازیکنان فوتبال حرفه ای در کشورهای اروپایی به خصوص در تیم های مطرح مدام در حال جویدن ادامس هستند. این جویدن علتی دارد و آنهم رهایی از تنش ها و استرس و اضطراب مسابقات حساس است.

نتیجه تحقیقات و مطالعاتی که در زمینه کاهش استرس و اضطراب در Journal Of Prosthodontic Research منتشر شده بود حاکی از ان بود که جویدن ۳ دقیقه آدامس تا حد قابل توجهی استرس و اضطراب را کاهش می دهد. در این بررسی ۲۰ من و ۲۰ زن که از لحاظ شرایط روانی و محیطی در معرض استرس شدید بودند مورد بررسی و آزمایش قرار گرفتند و نتیجه ان بود که برای تخلیه و رهایی هر چه سریعتر استرس و اضطراب بهتر است آدامس را با شدت و فشار بیشتری بجوید.چروفسور اندی اسمیت از دانشگاه کاردیف مسئول این مطالعات بود که در رابطه با تاثیر آدامس در کاهش استرس و اضطراب گفت :” در طی این سالها تحقیقات بسیاری در زمینه راههای کاهش استرس و اضطراب انجام داده ام اما جویدن آدامس البته با فشار و شدت بیشتر، سریعترین نتیجه را برای کاهش استرس و اضطراب داشته است.”

پس به یاد داشته باشید در زمان استرس و فشار عصبی شدید تنها کافیست یک عدد آدامس را با فشار و محکم بجوید.

ایا میدانید برای مقابله با استرس چه باید کرد؟

ایا میدانید کدام غذاها باعث افزایش اضطراب شما میشوند!

راه کار غلبه بر اضطراب در ۴ سوت !

اختلال پارانویید یا شک و بدبینی و درمان پارانویاها

اختلال دو قطبی و علائم آن

مطالب مرتبط نکات مهم و ریز آشپزینکات مهم و ریز آشپزی بیوگرافی شهاب حسینی + جدیدترین عکس های سال 95بیوگرافی شهاب حسینی + جدیدترین عکس های سال ۹۵ آزار واذیت جنسی بازیگر معتاد زن !!! + عکسآزار واذیت جنسی بازیگر معتاد زن !!! + عکس عکس توهین به سنگ مزار همایون بهزادی سرطلایی پرسپولیس!!!+عکسعکس توهین به سنگ مزار همایون بهزادی سرطلایی پرسپولیس!!!+عکس راهکار های تخلیه ی فشار های روحی و روانیراهکار های تخلیه ی فشار های روحی و روانی

انتشار برای دوستان

کلوبفیس نماافسرانانتشار



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تاثیر نحوه ی جویدن آدامس در کاهش استرس»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..