تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ویدئوهای مراسم تشییع پیکر استاد سلیم موذن زاده اردبیلی

ویدئوهای مراسم تشییع پیکر استاد سلیم موذن زاده اردبیلی

ویدئوهای مراسم تشییع پیکر استاد سلیم موذن زاده اردبیلی

استاد حاج سلیم موذن زاده در گذشت و ساعاتی پیش پیکر این استاد گرانقدر و تکرار نشدنی به خاک سپرده شد. مجموعه ای از بهترین آثار این استاده به همراه مراسم تشییع پیکر استاد در ادامه آورده شده است.

اردبیل – تشییع پیکر مداح و بزرگ مرثیه خوان و مرصع خوان عالم تشیع استاد سلیم موذن زاده اردبیلی ظهر امروز چهارشنبه با حضور گسترده مردم حسینی، مسئولان کشوری و استانی در اردبیل آغاز شد.

ویدئوهای مراسم تشییع پیکر استاد سلیم موذن زاده اردبیلی

ویدئوهای مراسم تشییع پیکر استاد سلیم موذن زاده اردبیلی

به گزارش خبرنگار مهر، مراسم تشییع و خاکسپاری مرحوم سلیم موذن زاده اردبیلی ذاکر اهل بیت دقایقی پیش از محل مصلای اردبیل آغاز شد و پس از برگزاری آئین های ویژه با همراهی مردم برای خاکسپاری به قطعه مفاخر بهشت زهرای اردبیل منتقل می شود.

در این مراسم هزاران نفر از مردم حسینی استان اردبیل با حضور و سوگواری در کنار پیکر سلطان الذاکرین که حنجره خود را در طی نیم قرن به سیدالشهدا (ع) تقدیم کرد، با این مداح بزرگ عالم تشیع وداع می کنند.

علت درگذشت سلیم موذن زاده مداح وموذن ایران !! + عکس

علت درگذشت سلیم موذن زاده مداح وموذن ایران !! + عکس

میهمانان و شخصیت های ادبی و فرهنگی کشوری نیز از استان های دیگر برای این مراسم حضور یافته اند و در کنار مردم آئین تشییع پیکر این مداح اهل بیت را برگزار می کنند.

نماز میت نیز دقایقی دیگر از سوی آیت الله سیدحسن عاملی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل اقامه خواهد شد.

هم اکنون حضور گسترده مردم برای بدرقه استاد سلیم موذن زاده اردبیلی بگونه ای است که تمام راه های منتهی به مرکز شهر اردبیل مسدود و محدودیت های ترافیکی اعمال شده است.

قرار است پیکر این مرحوم بر روی دوش مردم حسینی اردبیل تا آرامگاه خود در قطعه مفاخر بهشت زهرای اردبیل بدرقه شده و مراسم خاکسپاری انجام شود.

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما خطه آذربایجان امروز داغدار از دست دادن مردی است که حنجره اش را وقف سید شهدا کرد.
سلیم موذن زاده اردبیلی که نوای زینب زینب او امروز زینت بخش تشییع پیکرش بود برای همیشه تاریخ با این نوای ماندگار به ابدیت پیوست .
امروز اردبیل لحظات بسیار سخت و غم‌انگیزی را به خاطر از دست دادن شخصیتی بزرگ، والامقام و پاکدامنی می‌گذارند که ۶۰سال از عمر ۸۰ساله اش را حسین ،حسن گفت و با نواهای ماندگارش فخر اسلام وعالم تشیع گشت.
مراسم تشییع مرحوم استاد سلیم موذن‌زاده اردبیلی امروزدر حالی برگزار شد که خبرنگاران حاضر این مراسم را باشکوه ترین مراسم وداع آذریها با استاد موذن زاده اعلام کردند.
علاوه بر مردم اردبیل، شمار زیادی از ارادتمندان سلیم از سایر استان های آذری نشین اعم از تهران، تبریز، زنجان و ارومیه در مراسم شرکت کردند .
تمهیدات لازم برای تشییع و مراسم خاکسپاری مرحوم استاد سلیم موذن‌زاده در اردبیل انجام شده و امروز مردم ولایتمدار اردبیل با نوای زینب زینب با استاد موذن‌زاده اردبیلی وداع کردند.

ویدئوهای مراسم تشییع پیکر استاد سلیم موذن زاده اردبیلی

ویدئوهای مراسم تشییع پیکر استاد سلیم موذن زاده اردبیلی

رئیس جمهور، رئیس مجلس شورای اسلامی،وزیر اطلاعات،وزیر فرهنگ وارشاد اسلامی ، رئیس حوزه هنری و مقامات لشگری وکشوری درگذشت سلطان الذاکرین سلیم موذن زاده اردبیلی را تسلیت گفتند .
اقشار مختلف مردم، خانواده‌های معظم شهدا، ارگان‌ها، سازمان‌ها ونهادها، شخصیتهای اجتماعی، فرهنگی، ورزشی، نظامی و انتظامی استان نیز درگذشت استاد سلیم موذن‌زاده اردبیل را به ملت ایران، مردم استان اردبیل و خانواده موذن‌زاده اردبیلی تسلیت گفته و از خداوند منان برای خانواده این مرحوم صبر جمیل مسئلت داشتند.
مراسم شام غریبان استاد موذن‌زاده اردبیلی نیز با حضور اقشار مختلف مردم امشب در مسجد اعظم اردبیل برگزار می‌شود و نیز و مراسم سومین روز درگذشت این مرحوم نیز در همان مسجد برپا می‌شود و به مناسبت درگذشت این مداح شهیر استان اردبیل روز پنجشنبه در استان اردبیل عزای عمومی اعلام شده است.
مراسم تشییع باشکوه این فقید سعید ساعت ۱۵ از میدان مصلای اردبیل به طرف میدان شریعتی انجام شد. پس از برگزای مراسم تشییع از میادین مصلی ، سرچشمه ، چهار راه و شریعتی ، پیکر مرحوم موذن زاده برای خاکسپاری به بهشت زهرای اردبیل منتقل و در قطعه مفاخر در جوار نامداران اردبیل به خاک سپرده شد .
انبوه جمعیت در مراسم تشییع به اندازه ای بود که مراسم تدفین ساعتها به طول انجامید.
بنا بر وصیت مرحوم موذن زاده نوحه زینب زینب آن مرحوم که به عنوان شاهکار مداحی استاد از آن یاد میشود در طول مسیر پخش شد.
این مراسم به صورت زنده از شبکه سبلان پخش می شد.
مرحوم موذن زاده صبح دیروز در سن ۸۰سالگی دار فانی را وداع گفت.

سلیم موذن زاده اردبیلی – روحش شاد

ویدیو متفاوتی از اذان سلیم موذن زاده اردبیلی

مداحی ماندگار و نوستالوژیک ” زینب زینب …” از سلیم موذن زاده اردبیلی

 محبوبیت مرحوم سلیم موذن زاده مداح اهل بیت در جمهوری آذر

 ویدو. کامل از معروفترین نوحه سلیم موذن زاده (زینب زینب)

ویدئوهای مراسم استاد حاج سلیم موذن زاده اردبیلی در حال بارگذاری است..

فوت ودرگذشت محمد رضا خلعتبری پیشکسوت باشگاه پرسپولیس!!!+عکس نصب سنگ قبر داوود رشیدی طبق وصیت وی!!!!+عکس حضور هنرمندان در مراسم چهلم داوود رشیدی!!!+عکس دانلود فیلم مراسم تشییع و خاکسپاری مرحوم مهرداد اولادی فیلم مراسم اهدای جایزه سوم جام جهانی به فوتسال ایران+دانلود فیلم تصاویری از مراسم ختم منصور پورحیدری !!! + عکس مطالب مرتبط عکس نوازندگی جذاب پریا قاسم خانی !!!!+ بیوگرافیعکس نوازندگی جذاب پریا قاسم خانی !!!!+ بیوگرافی فیلمی از شعار خلیج عربی توسط تماشاگرنماها در ورزشگاه آزادی + دانلود فیلمفیلمی از شعار خلیج عربی توسط تماشاگرنماها در ورزشگاه آزادی + دانلود فیلم امیر تتلو آزاد شد!!!+از شایعه تا واقیعتامیر تتلو آزاد شد!!!+از شایعه تا واقیعت عکس و بیوگرافی وحید طالب لو و همسرش سوگلعکس و بیوگرافی وحید طالب لو و همسرش سوگل شهادت داوود احمدی نژاد برادر محمود احمدی نژاد درعراقشهادت داوود احمدی نژاد برادر محمود احمدی نژاد درعراق



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ویدئوهای مراسم تشییع پیکر استاد سلیم موذن زاده اردبیلی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..