تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




سفره هفت سین زیبا و جدید با تم سفید رنگ +تصاویر

 سفره هفت سین سفید رنگ  سفره هفت سین سفید رنگ

سفره هفت سین سفید رنگ

از جمله زیباترین و دوست داشتنی ترین سنت های ایرانیان برای فرارسیدن سال جدید و بهار، چیدن سفره هفت سین است. در این قسمت از دنیای مد نسیم فان مدل های زیبای سفره هفت سین به رنگ سفید را برای شما به نمایش میگذاریم.

هفت سین امسال را سفید بچینید

هفت سین سفرهای است که ایرانیان و پارسی زبانان هنگام نوروز می آرایند. این سفره روی زمین یا روی خوان پایه گذاشته می شود. هم وندان خانواده در زمان گردش سال در کنار سفره هفت سین می نشینند. دسته ای نیز سفره را تا سیزده روز پس از نوروز نگه می دارند و در پایان این چرخه، در روز سیزده نوروز، سبزه را به آب می سپارند.

هفت سین را میتوان با ایده های زیبا وخلاقانه چید که ما در این مطلب چند مدل سفره هفت سین با تم سفید برای شما آماده کردیم تا بتوانید با الهام گرفتن از آنها یک سفره هفت سین زیبا تزیین کنید.

چیدن سفره هفت سین با رنگ بهاری سفید

 سفره هفت سین سفید رنگ

سفره هفت سین سفید رنگ

 سفره هفت سین سفید رنگ

سفره هفت سین سفید رنگ

 سفره هفت سین سفید رنگ

سفره هفت سین سفید رنگ

 سفره هفت سین سفید رنگ

سفره هفت سین سفید رنگ

 سفره هفت سین سفید رنگ

سفره هفت سین سفید رنگ

آموزش آسان و سریع تزیین ژله سفره هفت سین به شکل سبزه عید+تصاویر

عکس مهناز افشار و دخترش کنار سفره هفت سین ۹۵

عکس سفره هفت سین عید نوروز ۹۵ بازیگران زن ایرانی

دانلود فیلم آموزش تزیین سفره هفت سین نوروز ۹۵

مطالب مرتبط آموزش تزیین تخم مرغ حاجی فیروز برای سال نو +تصاویرآموزش تزیین تخم مرغ حاجی فیروز برای سال نو +تصاویر عکس های ساناز زرین مهر در جم بعد از کشف حجابعکس های ساناز زرین مهر در جم بعد از کشف حجاب اس ام اس و پیامک خنده دار عید نوروز 95اس ام اس و پیامک خنده دار عید نوروز ۹۵ فیلم واکنش محمدرضا گلزار به خواستگاری دختر جوان از او در رستورانش + دانلود فیلمفیلم واکنش محمدرضا گلزار به خواستگاری دختر جوان از او در رستورانش + دانلود فیلم خلاصه قسمت آخر سریال گوزل + تصاویر بازیگران سریال گوزلخلاصه قسمت آخر سریال گوزل + تصاویر بازیگران سریال گوزل

انتشار برای دوستان

کلوبفیس نماافسرانانتشار



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «سفره هفت سین زیبا و جدید با تم سفید رنگ +تصاویر»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..