تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دو کشته پس از اعلام برکناری رئیس‌جمهور کره جنوبی

صراط: پلیس کره جنوبی اعلام کرده که به دنبال اعتراضات علیه استیضاح و برکناری «پارک گئون هی» از ریاست جمهوری این کشور، دو نفر کشته شدند.

به گزارش فارس، به گفته پلیس کره جنوبی، حضور موافقان و مخالفان برکناری رئیس‌جمهور کره جنوبی در خیابان‌ها و بروز برخی درگیری‌ها، تاکنون دو کشته برجا گذاشته است.

امروز (جمعه) قضات دادگاه قانون اساسی کره جنوبی «پارک گئون هی» رئیس‌جمهور کره جنوبی را از سمت خود برکنار کردند.

هشت قاضی امروز در دادگاه قانون اساسی برای صدور رأی برکناری رئیس‌جمهور کره جنوبی به اتهام فساد حضور پیدا کرده بودند. آنها همینطور خواستار برگزاری انتخابات زودهنگام در طی 60 روز آینده شدند.

در خبرها آمده که طرفداران و مخالفان «پارک گئون هی» نیز از ساعت‌ها پیش در مرکز شهر سئول در بیرون ساختمان دادگاه قانون اساسی حضور یافته‌ بودند.

به دنبال اعلام رای مبنی بر برکناری رئیس جمهور، درگیریهایی در پایتخت کره جنوبی به وجود آمده است.

به گزارش آسوشیتدپرس پلیس کره جنوبی اعلام کرده که تاکنون دو نفر در این اعتراضات و درگیری‌ها جان خود را از دست دادند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دو کشته پس از اعلام برکناری رئیس‌جمهور کره جنوبی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..