تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




1750 فرصت شغلی در هفت روستای گچساران ایجاد شد

به گزارش خبرگزاری تسنیم از گچساران، غلام رضا تاجگردون شامگاه پنجشنبه در آئین بهره‌برداری از طرح آبیاری بیش از 2 هزار هکتار زمین کشاورزی گچساران اظهار داشت: تاکنون بخش مهمی از توسعه این خطه در چهار سال گذشته مدیون همدلی و وحدت همه مسئولان است که جای تقدیر و تشکر را دارد.

نماینده مردم گچسان و باشت در مجلس به توسعه آبیاری نوین به‌ عنوان یکی از برنامه‌های محوری اقتصاد مقاومتی اشاره کرد و گفت : با توجه به اثرگذاری توسعه در این بخش می‌توان به افزایش بهره‌وری از منابع آب و خاک، ایجاد اشتغال، زمینه‌سازی توسعه صادرات محصولات کشاورزی و افزایش درآمد روستائیان کمک کند.

تاجگردون تصریح کرد: ارزش هر هکتار زمین کشاورزی دشت امامزاده جعفر با اجرای این طرح افزایش یافته و درآمد هر هکتار در هر سال 90 میلیون ریال پیش بینی می‌شود.

وی افزود : یک هزار و 200 میلیارد ریال برای طرح بزرگ انتقال آب به زمین‌های کشاورزی هفت روستای امامزاده جعفر هزینه شده است که با بهره‌برداری از این طرح یک هزار و 750 فرصت شغلی در هفت روستای دهستان امامزاده جعفر محقق شده است.

تاجگردون با بیان اینکه در دولت تدبیر و امید پروژه‌های ناتمام زیادی در بخش آب و خاک به بهره‌برداری رسید، افزود : پروژه‌های تامین آب و آبیاری تحت فشار اراضی شمس آباد شهرستان چرام، تامین آب اراضی آبلش لنده، تامین آب اراضی مختار و موگر، احداث خط انتقال شهباز خوانی میان تنگان، ایستگاه پمپاژ دلی رچ و اجرای سد بتنی دالون در بویراحمد از جمله این پروژه‌ها است.

وی تامین آب اراضی چالموره و چاه تلخ، تامین آب اراضی غورک‌ها در باشت، خط انتقال معصوم آباد کریک، رودشتی، ده پایینو سادات محمودی در دنا، ایستگاه پمپاژ طلاگه، ایستگاه پمپاژ چشمه امیری، پاتاوه و آجم در شهرستان کهگیلویه  را برخی از این پروژه‌ها عنوان کرد و گفت: در این دولت در مجموع 10 هزار و 118  هکتار زمین دیم  به آبی تبدیل شده و 2 هزار و 758  خانواده از این پروژه‌ها استفاده می‌کنند.

وی طرح ملی انتقال آب به اراضی کشاورزی هفت روستای امامزاده جعفر را گامی بلند در احیای کشاورزی منطقه برشمرد و تصریح کرد : مهاجرت معکوس از شهر به روستاها از دیگر دستاوردهای اجرای این طرح است.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «1750 فرصت شغلی در هفت روستای گچساران ایجاد شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..