تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




سرقت های ایام پایانی سال/ توصیه پلیس به مردم

به گزارش خبرگراری مهر، سردار محمدرضا مقیمی با بیان اینکه وضعیت سرقت ها در پنج استان کلان مناسب نیست، اظهار داشت: در بقیه استان ها همکاران ما در ناجا توانستند با کنترل و برنامه ریزی مناسب از وقوع سرقت ها جلوگیری کنند.

وی با اشاره به کشفیات سرقت توسط پلیس کشور خاطر نشان کرد: سرقت های خرد که در ساعت اولیه شب با عنوان سرقت سر شب اتفاق می افتاد پلیس باید با هوشیاری این موضوع را کنترل کند که در این زمینه مردم نیز می توانند با رعایت هشدار های انتظامی نقش بسیار مهمی ایفا کنند.

رئیس پلیس آگاهی ناجا با بیان اینکه در ماه آخر سال سرقت های خرد مانند کیف قاپی، جیب بری و... افزایش پیدا می کند، اضافه کرد: درکشف وقوع سرقت ها توانستیم آمار را به دو درصد افزایش دهیم.

سردار مقیمی با اشاره به کاهش ۴ درصدی سرقت ها در کشور در ۱۱ ماهه سال ۹۵ نسبت به سال گذشته خاطرنشان کرد: در ایام پایانی سال به جهت حمل پول زیاد توسط شهروندان برای خرید و وسوسه سارقان جهت سرقت و کیف قاپی باید اطلاع رسانی لازم به شهروندان به ویژه خانم ها در خصوص عدم حمل وسایل غیر ضروری مانند طلا و جواهرات و مراقبت از اموالشان انجام تا از وقوع حوادث ناخوشایند جلوگیری کنیم.

وی تصریح کرد: هموطنان در ایام عید قبل از ترک منزل ضمن رعایت نکات ایمنی جهت پیشگیری از وقوع سرقت، منزل را به همسایگان و افراد مطمئن و قابل اعتماد بسپارند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «سرقت های ایام پایانی سال/ توصیه پلیس به مردم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..