تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




اخراج خبرنگاران از مجمع انتخابات ریاست هیات تکواندو گیلان توسط پولادگر

به گزارش خبرنگار ایرنا در جریان این انتخابات که عصر پنجشنبه در رشت برگزار شد ، سید محمد پولادگر رئیس فدراسیون تکواندو در اقدامی عجیب، تمامی خبرنگاران و عکاسان حاضر در این مجمع را اخراج کرد.
علی افتخاری مشاور کمیته ملی المپیک نیز که در این انتخابات حضور داشت، به عنوان اعتراض و حمایت از خبرنگاران ، جلسه انتخابات ریاست هیات تکواندو گیلان را ترک کرد.
این در حالی بود که پولادگر رئیس فدراسیون تکواندو چند بار از او خواست تا در جلسه حضور داشته باشد اما مشاور کمیته ملی المپیک ، به عنوان اعتراض این جلسه را ترک کرد.
علی افتخاری که یک گیلانی است، پس از ترک جلسه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این اقدام رئیس فدراسیون تکواندو ، توهین به همه خبرنگاران زحمتکش بود و به همین دلیل جلسه را ترک کردم.
در پایان انتخابات ریاست هیات تکواندو گیلان که 11 کاندیدا داشت ، محسن سترگی توانست 12 رای از 17 آرای ماخوذه را کسب کند و به عنوان رئیس جدید این هیات انتخاب شود.
خبرنگار: حسین مجرد ** انتشاردهنده: کبیری
7285/2007

انتهای پیام /*



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «اخراج خبرنگاران از مجمع انتخابات ریاست هیات تکواندو گیلان توسط پولادگر»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..