تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دومین پیروزی تیم والیبال نوجوانان دختر ایران در قهرمانی آسیا

به گزارش ایرنا، تیم والیبال نوجوانان دختر ایران در آخرین مسابقه خود در رقابت‌های قهرمانی آسیا در کشور چین امروز (جمعه) مقابل ساموآ به میدان رفت و سه بر صفر به پیروزی رسید.
شاگردان مایدا چیچیچ سرمربی تیم والیبال نوجوانان ایران که برای کسب رتبه نهم آسیا در این مسابقه به میدان رفته بودند، در سه ست متوالی و با امتیازهای 25 بر 17، 25 بر 17 و 25 بر 15 به پیروزی دست یافتند و در جایگاه نهم آسیا قرار گرفتند.
تیم ایران در مرحله گروهی با چین و هنگ‌کنگ همگروه بود که با شکست مقابل هر دو تیم از صعود به جمع هشت تیم برتر بازماند. ملی پوشان برای کسب عنوان نهم تا یازدهم مقابل ازبکستان و ساموآ پیروز شدند و عنوان نهمی را به دست آوردند.
صالحی، آشفته، زهدی، بهرامی نیا، سلامت، حلاج (لیبرو)، مریم حبیبی ترکیب آغاز کننده تیم والیبال نوجوانان ایران در دیدار مقابل ساموآ بودند.
والیبال نوجوانان دختر ایران تا کنون در پنج دوره این رقابت ها شرکت کرده است که رتبه نهم در سال 2010 و 2017 بهترین جایگاه کسب شده ایران در این رقابت ها است.
ملی پوشان ایران در سال 2008 موفق به کسب رتبه یازدهم شدند و در سال های 2012 و 2014 نیز در رتبه دهم این رقابت ها قرار گرفتند.
یازدهمین دوره مسابقات والیبال قهرمانی نوجوانان دختر آسیا از یکشنبه 15 اسفند آغاز شده و دوشنبه 23 اسفند به پایان می‌رسد. در این مسابقات 11 تیم حضور دارند.
هفتمین روز از مسابقات نوجوانان دختر آسیا فردا (شنبه) با برگزاری پنج دیدار در چانگ کینگ چین پیگیری می‌شود. تیم های ازبکستان و ساموآ برای رتبه دهم به میدان می روند و در گروه هشت تیم برتر نیز چهار بازی به قرار زیر برگزار می شود تا تیم های برنده راهی مرحله نیمه نهایی و چهار تیم برتر این رقابت ها شوند:
ژاپن – استرالیا
تایلند – چین تایپه
چین – نیوزیلند
کره جنوبی – هنگ کنگ
'برای آگاهی از آخرین اخبار ورزش ایران و جهان با کانال ورزشی ایرنا در تلگرام irnavarzesh@ همراه شوید.'
ورزشی(2)**1379
انتشار دهنده: هادی افتخاری

انتهای پیام /*



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دومین پیروزی تیم والیبال نوجوانان دختر ایران در قهرمانی آسیا»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..