تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




شیراز؛ حرکت عقربه‌های ساعت گل شیراز در نوروز 96

فرج‌زاده افزود: براساس برنامه‌ریزی صورت گرفته ساعت گل شیراز همانند قبل با گل‌های زیبا آراسته می‌شود تا در میدان امام حسین(ع) شهر همانند گذشته خودنمایی کرده و عقربه‌های آن نیز با ساعت رسمی کشور می‌چرخد.

وی ادامه داد: به مناسبت آغاز سال جدید تمام کارگاه قطارشهری شیراز در میدان امام حسین(ع) از روی سطح جمع‌آوری و آسفالت میدان نیز تکمیل می‌شود.

فرج‌زاده بیان کرد: همچنین عملیات عمرانی در چهارراه زند نیز به عنوان یکی از مراکز پرتردد شهر شیراز توسط سازمان عمران شهرداری در حال پایان یافتن بوده و تا پایان امسال نیز تمام فعالیت‌های عمرانی در این محدوده جمع‌آوری می‌شود.

معاون عمرانی شهرداری شیراز تصریح کرد: فعالیت‌های طرح‌های عمرانی شیراز در ایام نوروز یک تعطیلی کوتاه مدت 72 ساعته دارد و دوباره فعال می‌شود.
انتهای پیام/ر



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «شیراز؛ حرکت عقربه‌های ساعت گل شیراز در نوروز 96»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..