تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




واریز عیدی مددجویان بهزیستی از اوایل هفته آینده

کد خبر: ۴۹۵۱۸۷

۲۲۰  بازدید

معاون امور توانبخشی بهزیستی استان تهران از واریز عیدی مددجویان تحت پوشش بهزیستی استان تهران از اوایل هفته خبرداد.

خبرگزاری میزان:  معاون امور توانبخشی بهزیستی استان تهران از واریز عیدی مددجویان تحت پوشش بهزیستی استان تهران از اوایل هفته خبرداد.

عیدی حسین اسدی گفت: اعتبارات لازم برای پرداخت عیدی مددجویان تحت پوشش بهزیستی استان تهران از سوی سازمان بهزیستی تامین شده است.

وی افزود: با توجه به تخصیص اعتبارات مورد نیاز از سوی سازمان بهزیستی، مقدمات واریز عیدی مددجویان فراهم شده است.

معاون توانبخشی بهزیستی استان تهران در خصوص زمان پرداخت عیدی ها اظهارکرد: از اوایل هفته آینده و طی یک بازه زمانی 2 روزه، عیدی مددجویان تحت پوشش سازمان بهزیستی به حساب آنها واریز خواهد شد.

اسدی در پاسخ به این پرسش که میزان عیدی های پرداخت شده چه میزان است؟، تصریح کرد: عیدی هر خانوار بر مبنای یک ماه مستمری پرداختی آنها خواهد بود و تمام خانواده های تحت پوشش سازمان بهزیستی استان تهران اعم از سالمندان، معلولان، زنان سرپرست خانوار و ... مشمول دریافت این عیدی خواهند شد.

وی در خصوص توزیع بسته های امنیت غذایی در میان مددجویان دستگاه های حمایتی خاطرنشان کرد: توزیع بسته امنیت غذایی در میان مددجویان دستگاه های حمایتی به صورت متمرکز از سوی وزارت رفاه پرداخت می شود و اگر این اتفاق نیافتد، بهزیستی تهران این بسته را در اختیار خانوارهای تحت پوشش خود قرار خواهد داد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «واریز عیدی مددجویان بهزیستی از اوایل هفته آینده»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..