تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




علائم یائسگی زودرس، ریزش مو دارم

رفتم سونو گفتن که تنبلی تخمدان دارم، من عقدم و بیست چهار سالمه نگران اینم که میخوام یائسه بشم؟

سوال مخاطب نی‌نی‌بان:من بخاطر ریزش مو به پزشک پوست مراجعه کردم. برام آزمایش نوشتن بعدfsh29.2 و lh10.3(قبل از ازمایش هم شیرینی خوردم وروز چهارم پریودم ازمایش انجام دادم وپریودمم منظمه) رفتم سونو گفتن که تنبلی تخمدان دارم،من عقدم و بیست چهار سالمه نگران اینم که میخوام یائسه بشم؟

پاسخ دکتر مرجان قاجار، جراح و متخصص زنان، زایمان و نازایی:
دوست عزیز بهتر است آزمایش را یکبار دیگر روز سه تا پنج سیکل تکرار کنید، معمولا وقتی fsh خیلی بالا است برای اطمینان آزمایش را دوباره تکرار می کنند سپس تصمیم گیری می کنند. چون پریود منظم دارید با یکبار آزمایش نمی توان نظر قطعی داد.



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «علائم یائسگی زودرس، ریزش مو دارم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..