تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




نرم افزار کیک دختر 15 ساله را به خانه شیطان صفت 32 ساله کشاند و ... +عکس

نرم افزار کیک دختر 15 ساله را به خانه شیطان صفت 32 ساله کشاند و ... +عکس

به گزارش گروه ترجمه رکنا، مردی 32 ساله اهل تگزاس توانست بعد از ماه ها ارتباط و چت در برنامه کیک دختر 15 ساله ای را فریب دهد و برای دیدار حضوری وی را متقاعد کند. دختر نوجوان بعد از فرار Escape از خانه شان در کالیفرنیا عازم خانه مرد جانی شد. "اش مورگان آرتور" به اتهام کودک آزاری و سواستفاده جنسی توسط پلیس Police بازداشت شد. متهم 32 ساله در حال حاضر در بازداشت بسر می برد و طبق گزارش پزشکی قانونی تجاوز Rape به قربانی تائید شده است. اعضای خانواده نگران دختر نوجوان گزارش مفقودی وی را به پلیس دادند که با هوشیاری و پیگیری پلیس متهم را در حالی که با این دختر 15 ساله در وضعیت بدی قرار داشتند،در خانه اش دستگیر کرد. پلیس در خصوص استفاده از نرم  افزارها به خانواده ها هشدار جدی داد چرا که برخی از آنها این قابلیت را دارد که می توان با مخفی نگهداشتن هویت اصلی شخص و حتی شماره تلفن همراه با افراد مختلف چت کرد، بنابراین این گونه نرم افزارها بستر سواستفاده از کودکان را بیشتر فراهم می کنند. بر اساس اظهارات دادستانی، مرد خبیث ماه ها وقت صرف صحبت با دختر نوجوان کرده تا بتواند وی را برای رسیدن به هدف شومش متقاعد کند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

اخبار زیر را از دست ندهید:




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «نرم افزار کیک دختر 15 ساله را به خانه شیطان صفت 32 ساله کشاند و ... +عکس»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..