تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




سرزمین های اشغالی 1948 در تیررس موشک‎های حماس

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری میزان به نقل از مرکز اطلاع رسانی فلسطین، فرمانده نیروی هوایی رژیم صهیونیستی گفت: گردان های شهید عزالدین قسام شاخه نظامی جنبش مقاومت اسلامی حماس

قادر است در آن واحد 100 فروند موشک به اهداف نظامی اسرائیل در سرزمین های اشغالی 1948 شلیک کند.

ژنرال زویکا یاشوموویچ تاکید کرد که جنبش حماس توان موشکی خود را تقویت کرده است و قادر است در آن واحد 100 فروند موشک از نوار غزه به سرزمین های اشغالی 1948 شلیک کند.

وی خاطرنشان ساخت که حماس هر روز در حال انجام آزمایش های موشکی جدید است و توان موشکی خود را ارتقا می دهد و ارتش اسرائیل در جنگ آتی توسط این جنبش موشکباران خواهد شد.

وی اعتراف کرد که حماس در جریان جنگ های 2012 و 2014 مناطق بئرالسبع و اسدوروت را هدف حملات موشکی خود قرار داد.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «سرزمین های اشغالی 1948 در تیررس موشک‎های حماس»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..