تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




1300 تُن میوه شب عید در بازار چهارمحال و بختیاری توزیع می‌شود

جان‌محمد الهیاری در گفت وگو با خبرنگار تسنیم در شهرکرد اظهارداشت: در راستای رفاه مردم استان 1300 تن سیب زرد و قرمز و پرتغال در بازار شب عید توزیع می‌شود که در حال حاضر در سردخانه‌های تعاون روستایی ذخیره‌سازی شده است.

وی افزود: علاوه‌بر پرتغالی که از جنوب خریداری شده مقداری پرتغال وارداتی خریداری و ذخیره شده است، میوه‌ها در بسته‌های 13 کیلویی بسته‌بندی و توزیع می‌شوند.

مدیرکل تعاون روستایی چهارمحال و بختیاری بیان کرد: در راستای توزیع میوه شب عید 35 غرفه ثابت و 60 غرفه موقت و سیار در سراسر استان در نظر گرفته شده است.

الهیاری با بیان ایکنه میوه شب عید 10 تا 15 درصد پائین‌تر از قیمت بازار به فروش می‌رسد، خاطرنشان کرد: توزیع میوه در شهرستان شهرکرد از 25 اسفند و در سایر شهرستان‌ها از 24 اسفندماه آغاز می‌شود.

وی گفت: در راستای توزیع میوه شب عید در بازار 100 ناظر انتخاب شد که بر حمل، نگهداری و توزیع درست و باکیفیت میوه در بازار نظارت می‌کنند و در صورت مشاهده تخلف با متخلفان برخورد می‌شود.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «1300 تُن میوه شب عید در بازار چهارمحال و بختیاری توزیع می‌شود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..