تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تیم ملی تئاتر خیابانی در جشنواره تئاتر شرهانی حضور داشت

مهتاب زندی در گفت و گو با خبرنگار تسنیم در دهلران, اظهار داشت: با نمایش سیاه وردان از شهرستان بروجرد استان لرستان در این جشنواره شرکت کردم که خوشبختانه با نظر مثبت هیئت داوران روبه‌رو  شد.

وی گفت: فکر نمی‌کردم در نخستین دوره جشنواره تئاتر خیابانی دهلران با این حجم استقبال مردم مواجه شوم و واقعاً نگاهم به این نقطه از کشور عوض شد و شناخت خوب و کاملی از دهلران پیدا کردم.

نفر اول تصریح کرد: در هیچ جای ایران جشنواره ای تخصصی برای تئاتر خیابانی نداریم، اما در این جشنواره همه گروه‌های نمایشی و آثار کاملاً تخصصی حضور پیدا کرده بودند و به قولی می‌توانم بگویم در اینجا تیم ملی تئاتر خیابانی ایران حضور پیدا کرده بود.

وی افزود: از هیئت داوران که آثار را به خوبی و دقت بررسی کردند تشکر می‌کنم و خوشحالم که در این جشنواره که همه اساتید فن حضور داشتند توانستم دیده شوم و مقام کسب کنم.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تیم ملی تئاتر خیابانی در جشنواره تئاتر شرهانی حضور داشت»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..