تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




کاهش بهای نفت در بازار نیویورک به پایین ترین میزان در 2017

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان؛ روند کاهشی بهای نفت روز پنجشنبه در بازار نیویورک به علت ادامه نگرانی ها درباره افزایش عرضه جهانی ادامه پیدا کرد و به پایین ترین سطح بعد از پایان سال 2016 رسید.

در بازار معاملات نیویورک هر بشکه نفت وست تگزاس اینتر مدییت (نفت پایه آمریکا) برای تحویل در ماه آوریل با یک دلار کاهش 49 دلار و 28 سنت معامله شد و برای نخستین بار بعد از ماه دسامبر بهای نفت به زیر بشکه ای 50 دلار رسید.

به گزارش خبرگزاری فرانسه، بازار نفت بعد از سه ماه ثبات روز چهارشنبه با سقوط سه دلاری (حدود پنج درصدی) رو به رو شد و این روند کاهش روز پنجشنبه ادامه پیدا کرد.

کارشناسان افزایش ذخایر نفت آمریکا را که تلاش های سازمان کشورهای صادر کننده نفت (اوپک) را برای کاهش تولید بی اثر می کند علت اصلی کاهش قیمت اعلام کردند.

وزارت انرژی آمریکا که از چند هفته قبل آمار بی سابقه ای درباره افزایش ذخایر این کشور اعلام می کند روز چهارشنبه از افزایش حدود هشت میلیون بشکه ای ذخایر نفت این کشور خبر داد.

اعضای اوپک و دیگر تولید کنندگان غیر عضو از جمله روسیه از ابتدای سال 2017 توافقنامه های مربوط به کاهش عرضه را اجرا می کنند اما کارشناسان همچنان درباره ادامه اجرای آنها تردید دارند.
 

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «کاهش بهای نفت در بازار نیویورک به پایین ترین میزان در 2017»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..