تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




انتقاد رسانه‌های آلمان از سفر مرکل به مصر+ تصاویر

به گزارش افکارنیوز،

در پی سفر هفته گذشته آنگلا مرکل صدر اعظم آلمان به مصر، رسانه های این کشور از او به دلیل کوتاه آمدن از سرکوب آزادی ها در مصر در مقابل ایفای نقش این کشور در حل و فصل بحران مهاجران، به شدت انتقاد کردند.

در همین ارتباط کاریکاتوریست‌ها و تلویزیون ZDF آلمان سفر مرکل به مصر و «حکومت دیکتاتوری» آن را به تمسخر گرفتند تا جایی که یک کاریکاتوریست آلمانی تصویری با این عنوان منتشر کرد: مرکل در آفریقا شتر سواری می‌کند.

وی در این کاریکاتور به جای شتر یک الاغ را به تصویر کشید با این مضمون که دلیل واقعی سفر مرکل خرج کردن پول برای برخی کشورهای شمال آفریقا به منظور متوقف کردن موج سرازیر شدن پناهندگان به اروپا بود.

در یک کاریکاتور دیگر نیز از چشم پوشی مرکل از موارد نقض حقوق بشر در مصر در مقابل نقش قاهره در حل و فصل بحران مهاجران به اروپا با لحنی تمسخر آمیز انتقاد شده است.

در یک تصویر کاریکاتویری دیگر که در روزنامه فاکس آلمان منتشر شده است، السیسی را در لباس فراعنه وبا عصای فرعون نشان می‌دهد که مرکل نیز با لباس کاهنان از او می خواهد اجازه ندهد مردمش با دست خالی بروند، که در واقع به تسمخر گرفتن قول مرکل به السیسی برای اعطای 500 میلیون دلار در سال 2018 است و اینکه این دلیل اصلی استقبال گرم السیسی از مرکل بود.

 

 




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «انتقاد رسانه‌های آلمان از سفر مرکل به مصر+ تصاویر»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..