تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تساوی روستوف و یونایتد/ بازی آزمون در حضور کی‌روش

در این مسابقه سردار آزمون در دقیقه 74 وارد میدان شد تا مقابل چشمان کارلوس کی‌روش، سرمربی تیم ملی ایران که برای تماشای عملکرد مهاجمش راهی روسیه شده به مدت شانزده بازی کند.

صراط: منچستریونایتد و روستوف در دور رفت یک هشتم نهایی لیگ اروپا به تساوی یک بر یک رضایت دادند.

به گزارش صراط، دور رفت مرحله یک هشتم نهایی رقابت های لیگ اروپا با برگزاری ۳ دیدار آغاز شد که در حساس ترین بازی روستوف در خانه به دیدار منچستریونایتد رفت.

در این بازی سردار آزمون روی نیمکت قرار داشت. کیفیت بد زمین مسابقه باعث شده بود تا دو تیم نتوانند بازی همیشگی خودشان را انجام دهند. در نیمه نخست دو تیم روی به استفاده از توپ های هوایی آوردند.

یونایتد در دقیقه ۳۵ توانست به گل برسد. پاس فلینی به زلاتان رسید که این بازیکن نیز مخیتاریان را صاحب توپ کرد که این بازیکن به آرامی دروازه روستوف را گشود و نیمه نخست با برتری یک بر صفر یونایتد ها به پایان رسید.

در نیمه دوم روستوف بازی بهتری نسبت به یونایتد ارائه داد و مزد بازی خوب خود را نیز گرفت و توانست در دقیقه ۵۳ با ضربه بخاروف به گل تساوی بخش دست یابد و بار دیگر غفلت اسمالینگ برای یونایتد گران تمام شود.

در این مسابقه سردار آزمون در دقیقه 74 وارد میدان شد تا مقابل چشمان کارلوس کی‌روش، سرمربی تیم ملی ایران که برای تماشای عملکرد مهاجمش راهی روسیه شده به مدت شانزده بازی کند.

در دیگر دیدارها اندرلخت در خانه آپوئل نیکوزیا با یک گل به برتری رسید و آژاکس نیز ۲ بر یک به کپنهاگن باخت.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تساوی روستوف و یونایتد/ بازی آزمون در حضور کی‌روش»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..