تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




رضایی: انرژي انقلابي گري خود را آزاد كنيم

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام با حضور در همایش گرامیداشت روز بسیج جامعه پزشکی، به ایثار و فداکاری پزشکان و پرستاران کشور، ادای احترام کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دکتر محسن رضایی، دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام عصر روز پنجشنبه 19 اسفند در دانشگاه علوم پزشکی تبریز در همایش گرامیداشت روز بسیج جامعه پزشکی با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای جامعه پزشکی گفت: وقتی پژوهشگران، انقلاب اسلامی ما را مطالعه می کنند،  از میزان مقاومت و ایستادگی ملت ما، شگفت زده می شوند و برای علت این مقاومت به دنبال دلیل می گردند. علت این مقاومت را  در چهره شهدا،  ایثارگران و زنان و مردان با مسئولیت و در میان خانواده هایی که سه – چهار شهید تقدیم انقلاب كرده اند، می توان دید.

وی افزود: حضرت امام در آذرماه 1360 در بیانیه ای فرمودند که فتح الفتوح شما  تحول روح جوانان ایران است. آقامهدی باكري  یکی از میوه های انقلاب و حاصل احیای هویت ملی ما بود. در انتهای دوران رژیم شاه، مستشاران غربی به شاه توصیه کردند که برای مردمی که به دنبال هویت می گردند، جشن های 2500ساله  برپا کند،  اما ملت ایران این هویت مصنوعی را نپذیرفت و هویت خود را در اسلام یافت. 

استاد دانشگاه جامعه امام حسین (ع) گفت: لشکر 31 عاشورا که از همین آذربایجان به جبهه ها آمده بود در عملیات کربلای پنج، دروازه خیبر جنگ را گشود. همين  اقتدار بود كه باعث جلوگیری از پیشرفت داعش و تکفیری ها شد و همين اقتدار به بازداشت سربازان نیروی دریایی آمریکا انجاميد.

فرد گرايي و حزب زدگي به كار پيشرفت كشور نمي آيد/انرژي انقلابي گري خود را آزاد كنيمدکتر رضایی افزود: تمام تلاش های دشمن بر این است که به اقتدار و هویت ما ضربه بزند. ماهواره ها و فضای مجازی را همراه کرده اند تا به این دو پایه اساسی آسیب بزنند. ما هم می خواهیم گام سوم پیشرفت انقلاب را برداریم. در پزشکی، مهندسی و علوم هسته ای خواهان پیشرفت هستیم و می خواهیم مجد و عظمت خود را دوباره به دست بیاوریم. دشمن می خواهد ما را از میانه راه، برگرداند.برخی در درون نظام، به حفظ هویت و اقتدار بی توجه هستند و دشمنان  هم با تحریم اقتصادی می خواهند ما را زمینگیر کنند. می خواهند بین ما اختلاف بیندازند و به همين منظور مفاهیم تازه  از جمله اسلام ایرانی و اسلام عربی خلق مي كنند. مي خواهند برد موشک هايمان را کاهش بدهیم  تا آنها تهدیدات خود را بیشتر کنند. 

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: در چنین شرایطی با افکار فرد گرایانه وبار حزب گرایی نمی توانیم پیشرفت کنیم، بلكه  باید انقلابی باشیم و به آزادسازی انرژی های انقلابی بپردازیم. بر سر قدرت نباید مسابقه بدهیم. باید برای خدمت به مردم و جهش های بزرگ تلاش کنیم و باید به اخلاق و اعتقاد شهیدان برگردیم. 

فرمانده سپاه پاسداران در دوارن دفاع مقدس با اشاره به نقش آفرینی پزشکان و پرستاران در دوران جنگ تحمیلی گفت: بسیج جامعه پزشکی همواره با ملت ایران و در دفاع از کشور همراه بوده است. بیمارستان های صحرایی در نزدیکی خط مقدم، ابتکار و شهادت طلبی پزشکان ما را نشان می داد.  پزشکان بخشی از جامعه علمی کشورند که اميدواريم با همین روحیه جهادی، به پیشرفت و خدمت رسانی به مردم ادامه دهند.

در ابتدای این مراسم دکتر صومی رئیس دانشکده علوم پزشکی تبریز، حضور دکتر محسن رضایی را در شهر تبريز، خیر مقدم گفت و گزارشی از وضعیت و عملکرددانشگاه علوم پزشکی و فعالیت دانشجويان و پزشكان بسيجي در عرصه مجاهدت  هاي علمی ارائه کرد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «رضایی: انرژي انقلابي گري خود را آزاد كنيم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..