تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




رکورد زنی کشف مواد مخدر در غرب تهران

 به گزارش سرویس حوادث جام نیـوز، سردار محسن خانچرلی با اشاره به آمار کشفیات مواد مخدر در غرب تهران اظهار داشت: با توجه به اینکه محورهای مواصلاتی غرب استان در مسیر تردد قاچاقچیان مواد مخدر است، پلیس غرب استان تهران در سال جاری برنامه‌ریزی دقیقی برای رصد این محورها و ارتقاء اشراف اطلاعاتی بر فعالیت قاچاقچیان مواد مخدر انجام داد که با توجه به این اقدامات، کشفیات مواد مخدر در غرب استان به حدی رسید که در تاریخ این منطقه بی‌نظیر بوده است.

فرمانده انتظامی غرب استان تهران افزود: به دنبال اقدامات انجام شده همکاران ما در این بخش، ماموران پلیس موفق شدند در 11 ماه نخست امسال نزدیک به 14 تن انواع مواد مخدر را کشف و ضبط کنند.

وی گفت: مقایسه آمار کشفیات مواد مخدر امسال به نسبت مدت مشابه سال قبل حاکی از افزایش 47 درصدی کشفیات داشته و این رشد کشفیات باعث شده تا فضای غرب استان تهران برای قاچاقچیان تا حد زیادی ناامن شود.

سردار خانچرلی با اشاره به کاهش کشف و انهدام آشپزخانه‌های تولید شیشه در غرب استان تهران خاطرنشان کرد: آمارهای به دست آمده از میزان انهدام آشپزخانه‌ها و کارگاه‌های تولید شیشه در این منطقه با کاهش چشمگیری همراه بوده و با توجه به اشراف اطلاعاتی پلیس در این بخش، قاچاقچیان و تولیدکنندگان شیشه به استان‌های مرزی متواری شده‌اند.

تسنیم

110




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «رکورد زنی کشف مواد مخدر در غرب تهران»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..