تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




راهنمای سفر به شیراز با صفا و مهمان نواز + تصاویر

راهنمای سفر به شیراز ، شیراز به دلیل وجود جاذبه‌های متعدد همواره یکی از پرطرفدارترین مقاصد گردشگری ایران است.

راهنمای سفر به شیراز 

راهنمای سفر به شیراز ، شیراز به دلیل وجود جاذبه‌های متعدد تاریخی، طبیعی و مذهبی همواره یکی از پرطرفدارترین مقاصد گردشگری برای مسافران داخلی و خارجی بوده است. این استان پهناور در بخش جنوبی کشورمان قرار گرفته است و قدمتی بسیار طولانی دارد. فارس از دیرباز مورد توجه حاکمان سرزمین پهناور ایران بوده است.


آب و هوای فارس

استان فارس سه ناحیه‌ی آب و هوایی مشخص دارد. ناحیه کوهستانی شمال، شمال غرب و غرب که زمستان‌های سرد و بهار و تابستانی ملایم و دلنشین دارد. ناحیه‌ی مرکزی که در زمستان‌ها آب و هوای نسبتاً معتدل و تابستان‌ها هوایی گرم و خشک دارد. شهرهایی مثل شیراز، فسا، فیروزآباد و کازرون از جمله شهرهای این ناحیه هستند.

ناحیه‌ی جنوب و جنوب غرب، که در زمستان‌ها معتدل و تابستان‌ها بسیار گرم است. البته در فصل بهار اکثر نواحی استان فارس آب و هوای بهاری مطلوبی دارند و شاید فقط کمی در بخش جنوبی احساس گرما کنید.

موقعیت استان فارس روی نقشه

در ادامه باکجارو همراه باشید تا نگاهی گذرا به جاذبه‌ها و اطلاعات گردشگری شهر شیراز، مرکز استان فارس، داشته باشیم


هتل‌ و مهمانسرا

اقامت در اتاق‌های یک تخته‌ی هتل‌های لوکس شهر شیراز مانند هتل بزرگ شیراز، هتل چمران، هتل هما و هتل پارس حداقل شبی ۲۲۰.۰۰۰ تومان برای شما هزینه خواهد داشت.

 راهنمای سفر به شیراز با صفا و مهمان نواز

 البته انتخاب‌های اقتصادی‌تری هم برای شما وجود دارند، به عنوان مثال شما می‌توانید برای اقامت هتل سنتی نیایش شیراز را انتخاب کنید که قیمت اتاق یک تخته‌ی آن شبی ۷۸,۰۰۰ تومان است. کمترین قیمت هتل در شهر شیراز مربوط به هتل ساسان با شبی حدود ۶۰,۰۰۰ تومان برای هر شب است. اگر دوست دارید در مرکز شهر اقامت داشته باشید تا دسترسی بهتری به مکان‌های تاریخی این شهر داشته باشید هتل‌های زیادی در خیابان‌های زند و رودکی شیراز وجود دارند.

راهنمای سفر به شیراز با صفا و مهمان نواز

حمل و نقل

تقریباً همه نوع وسایل حمل و نقل عمومی در شیراز در دسترس شما است. متروی شهر شیراز از ساعت ۶:۴۰ صبح آغاز به کار کرده و آخرین قطار آن هر شب راس ساعت ۲۲:۰۰ حرکت می‌کند.

تمام مکان‌های شهر با اتوبوس در دسترس شما خواهد بود و اگر تمایل به استفاده از تاکسی داشته باشید، سامانه‌های تلفنی بیسیم مثل تاکسی ۱۳۳ در تمام ساعات شبانه‌روز در هر نقطه‌ای از شهر که باشید به شما خدمات می‌دهند. استفاده از تاکسی‌های عبوری سطح شهر هم یکی دیگر از راه‌های آسان برای حمل و نقل می‌باشد.

راهنمای سفر به شیراز با صفا و مهمان نواز

کجارو

اخبار مرتبط:

زیباترین باغ ها و بناهای دیدنی شهر زیبای شیراز+تصاویر

جاذبه های طبیعی شهر شیراز + تصاویر

رستوران های برتر شیراز+تصاویر

اصفهان جذاب تر است یا شیراز+تصاویر

این همه زیبایی را در شیراز از دست ندهید+تصاویر




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «راهنمای سفر به شیراز با صفا و مهمان نواز + تصاویر»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..