تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




کاخ هافبورگ از بهترین بناهای تاریخی اتریش + تصاویر

کاخ هافبورگ مجموعه‌ای است از کاخ‌های تاریخیِ در اتریش است .

کاخ هافبورگ 

کاخ هافبورگ مجموعه‌ای است از کاخ‌های تاریخیِ بازمانده از اوج شکوه و قدرت امپراتوری خاندان هابسبورگ که بیش از شش قرن حاکم اتریش بودند. این مجموعه حالا دفاتر ریاست‌جمهوری اتریش و چندین موزه را در خود جای داده است. تنوع معماری کاخ‌های هافبورگ بیش از همه مدیون جاه‌طلبی شاه‌های خاندان «هابسبورگ» است که دوست نداشتند در کاخ‌های پدرانشان زندگی کنند و وقتی به تخت می‌نشستند، برای خودشان کاخ تازه‌ای می‌ساختند تا قدرت و ثروتشان را به رخ بقیه‌ی اروپایی‌ها بکشند. قدیمی‌ترین بخش مجموعه شوایتزرهوف است؛

کاخ هافبورگ از بهترین بناهای تاریخی اتریش

 حیاطی کوچک که عمرش به قرن ١٣ میلادی برمی‌گردد و به کلیسای کاخ و خزانه‌ی امپراتوری راه دارد. مجموع ساختمان‌های دور این حیاط را آلته بورگ یا کاخ قدیمی می‌نامند.

 کاخ هافبورگ از بهترین بناهای تاریخی اتریش

یک حیاط بزرگتر هم به شوایتزرهوف وصل است که ایندر بورگ نام دارد و بیشتر بازدیدکنندگان هافبورگ از این حیاط وارد مجموعه می‌شوند. وسط این حیاط، بنای یادبود امپراتور فرانتز را می‌بینید که ورودی اصلی آپارتمان‌های قیصر هم هست. این مجموعه‌ بخش‌های دیگری مثل میدان «جوزف‌پلاتز»، کاخ جدید و بناهای یادبود شاه‌زاده یوجین از ساوُی و آرشیدوک کارل را هم در خود جای داده است.

 کاخ هافبورگ از بهترین بناهای تاریخی اتریش

زورق

اخبار مرتبط:

معماری باشکوه كاخ باكينگهام لندن + تصاویر

عکسهای دیدنی از کاخ سعد آباد

رقص ایرانی اوباما با فریال در کاخ سفید! + عکس

باراک اوباما و همسرش میشل در آخرین پیام کریسمسی شان در کاخ سفید +عکس

ترامپ از توریست های کاخ سفید استقبال کرد! + تصاویر




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «کاخ هافبورگ از بهترین بناهای تاریخی اتریش + تصاویر»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..