تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




اسکان مهمترين دغدغه و اولويت مسافران به خصوص زائران امام رضا(ع) محسوب مي شود

هاشمی در جمع مسئولان آموزش و پرورش و اعضاي ستاد خدمات سفرهاي نوروزي شاهرود گفت: اسکان مهمترين دغدغه و اولويت مسافران به خصوص زائران امام رضا(ع) محسوب مي شود كه در سال جاري نيز با تاكيد بر مقوله ميزباني، خدمات و اسكان، ستاد خدمات سفر شهرستان، اقدامات لازم را در دستور كار دارد.

به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، سيد محمد رضا هاشمي در جمع مسئولان آموزش و پرورش و اعضاي ستاد خدمات سفرهاي نوروزي که به ميزباني فرمانداري ويژه شهرستان شاهرود برگزار شد، ضمن اشاره به انجام اقدامات لازم براي تسهيل در خدمات رساني به مسافران نوروزي، اظهار کرد: امروز اين ستاد در بخش هاي مختلف نمايشگاه هاي صنايع دستي، هدايت و راهنمايي مسافران، گردشگري، امنيت و به ويژه در مقوله اسكان تمهيدات لازم را براي ميزباني از مسافران نوروزي انديشيده است.

وي افزود: تجربه تشكيل ستاد خدمات سفرهاي نوروزي در سال هاي گذشته نشان داده كه در وهله نخست شاهرود، ميزبان بيشترين مسافر نوروزي استان سمنان است و از سوي ديگر اسكان، مهمترين دغدغه و اولويت مسافران به خصوص زائران علي بن موسي الرضا(ع) محسوب مي شود كه در سال جاري نيز با تاكيد بر مقوله ميزباني، خدمات و اسكان، ستاد خدمات سفر شهرستان، اقدامات لازم را در دستور كار دارد.

معاون استاندار سمنان با بيان اينكه در نوروز گذشته و تنها در شش روز نخست سال، ۶۰هزار مسافر در شاهرود اسكان يافتند، بیان کرد: اين امر نشان مي دهد كه اين شهرستان به دليل قرار گيري در كريدور شرق-غرب و شمال-جنوب مستعد پذيرايي از خيل عظيم مسافران نوروزي است كه مي بايست در خدمات دهي به اين هموطنان برنامه ريزي دقيق صورت بپذيرد.

هاشمي با بيان اينكه در نوروز آتي پيش بيني مي شود كه تعداد مسافران نوروزي افزايش يابد، گفت: در سال گذشته با وجود بارش يكباره باران و هواي بسيار سرد در روزهاي چهارم و پنجم فروردين خوشبختانه ستاد خدمات سفر نوروزي شاهرود توانست به خوبي به مسافران خدمات ارائه كند لذادر سال جاري نيز اين آمادگي با همكاري كميته هاي ده گانه ميسر خواهد شد.

وي افزود: ميزباني از زائران حرم رضوي افتخاري براي مردم شاهرود است لذا بايد گفت خادمي امام مهرباني ها تنها كار در كفشداري حرم آن حضرت نيست بلكه فراهم آوردن يك امكان اسكان و يا ارائه يك نان گرم به زائر امام رضا(ع) نيز اجري كمتر از خدمت در بارگاه نوراني اش ندارد.

فرماندار شاهرود اسكان را مهمترين خدمت مورد نياز مسافران نوروزي دانست و گفت: از آموزش و پرورش كه متولي نخست اين مقوله در كلاس هاي درسي است مي خواهيم تا در اين زمينه تمام اهتمام خود را به خرج دهد.

هاشمي خواستار تامين روشنايي پارك ها و معبر شهري براي امنيت و استراحت موقت مسافران شد و افزود: براي پذيرايي مسافران نوروزي از هم اكنون بايد چهره شهر را تغيير داد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «اسکان مهمترين دغدغه و اولويت مسافران به خصوص زائران امام رضا(ع) محسوب مي شود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..