تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




اردوی راهیان نور بهترین شیوه مقابله با هجمه‌های فرهنگی و آسیب‌های اجتماعی است

فرماندار قم گفت: بهترین، کارآمدترین و اثربخش‌ترین شیوه مقابله با هجمه‌های فرهنگی و آسیب‌های اجتماعی، اردوهای فرهنگی راهیان نور و بهره‌گیری از معنویت شهداست.

اردوی راهیان نور بهترین شیوه مقابله با هجمه‌های فرهنگی و آسیب‌های اجتماعی است

به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، رضا سیار ظهر امروز در سومین جلسه ستاد راهیان نور استان که در تالار امام رضا(ع) فرمانداری برگزار شد با اشاره به‌ ضرورت برگزاری باشکوه مراسم راهیان نور امسال اظهار داشت: بدون مقدمه وارد مباحث عملیاتی این موضوع می‌شویم تا اتلاف وقت نداشته باشیم چرا که نیازها از سوی مسئولان ستاد معرفی‌ شده و اکنون باید به فکر پاسخگویی برای رفع این نیازها باشیم.

وی با بیان اینکه برگزارکننده ستاد راهیان نور سپاه علی ابن ابی‌طالب(ع) است افزود: مسئولیت تأمین منابع مالی برعهده تمامی دستگاه‌های اجرایی استان است و لازم است از این حرکت معنوی حمایت شود بنابر این هر چه منابع بیشتر باشد تعداد افراد شرکت‌کننده نیز افزایش‌ یافته و خدماتی با کیفیت بیشتر ارائه می‌شود.

سیار با تأکید براینکه این طرح برای تمامی اقشار مختلف جامعه اجرایی می‌شود تصریح کرد: برای اثربخش بودن این برنامه که با رویکرد فرهنگی بوده و از تمامی اقشار در آن شرکت می‌کنند باید دست‌به‌دست هم داده و نیازهای لازم در این زمینه را با مشارکت یکدیگر برطرف کنیم.

وی با اشاره به اینکه متکی بودن به منابع دولتی سبب کاهش کمک‌رسانی به این ستاد می‌شود ادامه داد: ادارات باید از همه ظرفیت خود در این راه هزینه کنند چرا که هر چقدر میزان منابع و استفاده از ظرفیت‌ها بیشتر باشد، رفاه حال فرزندانمان نیز بیشتر است.

فرماندار قم با اشاره به اینکه اقلام بسیاری برای این حرکت معنوی موردنیاز است، عنوان کرد: با توجه به اینکه هزینه ترابری، تغذیه و غیره برای افراد اعزامی وجود دارد، بنابراین مسئولان می‌توانند در این راستا کمک نقدی یا غیرنقدی داشته باشند.

وی با تأکید براینکه اردوهای راهیان نور دانش‌آموزی تأثیر به‌سزایی بر آن‌ها دارد، ادامه داد: ساماندهی و اعزام این دانش‌آموزان که در معرض هجمه‌ها و آسیب‌های بسیاری قرار دارند، اقدام ارزشمندی است که موجب تقویت ارزش‌ها و باورهای آن‌ها به اسلام و شهدا می‌شود.

سیار دوره نوجوانی تا ازدواج را دوره سنی با تهدید بسیار برشمرد و خاطرنشان کرد: بهترین، کارآمدترین و اثربخش‌ترین شیوه مقابله با هجمه‌های فرهنگی و آسیب‌های اجتماعی، اردوهای فرهنگی راهیان نور و بهره‌گیری از معنویت شهداست که جوانان را از ابتلا به بیماری‌های مختلف مصون می‌دارد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «اردوی راهیان نور بهترین شیوه مقابله با هجمه‌های فرهنگی و آسیب‌های اجتماعی است»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..