تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




سفیر عربستان: ایران میانجیگری را قبول ندارد

سفیر عربستان سعودی در چین در گفت‌وگو با خبرگزاری شینهوا گفت که ریاض از وساطت چین بین ایران و عربستان استقبال می‌کند ولی ایرانی علاج ناپذیر است.

به گزارش فارس، سفیر عربستان در چین روز پنجشنبه (امروز) گفت که تهران آمادگی وساطت چین بین ایران و عربستان را ندارد.

ترکی بن محمد الماضی، سفیر عربستان سعودی در چین طی مصاحبه‌ای که با خبرگزاری شینهوا داشت، مدعی شد که ایران میانجیگری بین تهران و ریاض را قبول ندارد.

الماضی مدعی شد، کشورش از تلاش‌های چین در راستای ایجاد صلح و آرامش در خاورمیانه استقبال می‌کند ولی ایران غیر قابل علاج و رام نشدنی است.

وی ادامه داد:‌ هیچ کشوری در دنیا وجود ندارد که بخواهد روابط خوبی با همسایگان خود نداشته باشد؛ ولی ایران علاج ناپذیر بوده و نمی‌توان با آن بر هیچ اساس یا میانجیگری‌ای تعامل کرد.

وی مدعی شد که ایران کشوری است صلح اجتماعی در بحرین را تهدید کرده و در کشوهای یمن، سوریه، عراق و لبنان دخالت می‌کند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «سفیر عربستان: ایران میانجیگری را قبول ندارد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..