تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




آیت‌الله رئیسی شهدای تازه تفحص شده دفاع مقدس را زیارت کرد‌

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اهواز، سفر آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی، تولیت آستان قدس رضوی در آستانه روز ملی راهیان نور به استان خوزستان آغاز شد.

تولیت آستان قدس رضوی پس از ورود به خوزستان از فرودگاه اهواز به معراج شهدای این شهر رفت و پیکر مطهر شهدای تازه تفحص شده دوران هشت سال دفاع مقدس را در این مکان زیارت کرد.

در حاشیه این حضور آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی با زائران سرزمین نور دیدارهایی چهره به چهره داشت.

حضور و سخنرانی در یادواره شهدای جهاد عشایر عرب و سردار سرلشکر شهید حاج علی هاشمی، فرمانده قرارگاه سری نصرت و سپاه امام جعفرصادق(ع) در حسینیه بقیه الله(عج) اهواز از جمله برنامه‌های سفر آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی، تولیت آستان قدس رضوی در استان خوزستان است.

حضور در مناطق عملیاتی دفاع مقدس خوزستان و زیارت یادمان‌های شهدا از دیگر برنامه‌هایی است که در سفر آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی انجام می‌شود.

آیت‌الله رئیسی در ادامه سفر خود به خرمشهر به شهدای شلمچه ادای احترام می‌کند، همچنین سخنرانی در جمع راهیان نور از دیگر برنامه‌های تولیت آستان قدس رضوی در این مکان است.

سفر به هویزه و زیارت یادمان شهدای هویزه از جمله دیگر برنامه‌های سفر آیت‌الله  رئیسی به خوزستان است، همچنین تولیت آستان قدس رضوی در کنار مزار سردار سرلشکر شهید سید محمدحسین علم‌الهدی فرمانده سپاه هویزه در جمع زائران سخنرانی می‌کند.

حضور در همایش روز ملی راهیان نور و سخنرانی در این برنامه از دیگر برنامه‌های آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی به خوزستان است.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «آیت‌الله رئیسی شهدای تازه تفحص شده دفاع مقدس را زیارت کرد‌»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..