تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




قیمت سامسونگ گلکسی S8 مشخص شد

چند هفته‌ای تا رونمایی رسمی از گلکسی S8 باقی مانده است، البته تا زمان عرضه این اسمارت‌فون حدودا یک ماه و نیم زمان باقی مانده است. یک وب‌سایت خرده‌فروشی در انگلیس به‌تازگی این اسمارت‌فون را برای پیش‌سفارش قرار داده است، خوشبختانه در این فروشگاه قیمت پرچم‌دار آینده سامسونگ نیز مشخص شده است.

نسخه 64 گیگابایتی گلکسی S8 با اندازه نمایشگر 5.8 اینچ در این فروشگاه با قیمت 799 پوند به فروش می‌رسد، این درحالی است که مطمئنا نسخه 6.2 اینچی که پسوند پلاس را به همراه دارد با قیمتی بیش‌تر به فروش خواهد رسید. مبلغ در نظر گرفته شده برای پیش‌سفارش گلکسی S8 بسیار زیاد است، سال گذشته سامسونگ گلکسی S7 را با پایه قیمتی 549 پوند معرفی کرد و حتی گلکسی S7 اج با قیمت 639 پوند روانه بازار شد.

البته باید توجه داشت که قیمت ارایه شده در MobileFun تنها یک قیمت موقتی است که ممکن است پس از معرفی رسمی کاهش پیدا کند، البته دیگر شایعاتی که پیرامون قیمت‌گذاری این اسمارت‌فون منتشر شده است نشان می‌دهد نباید برای کاهش این قیمت زیاد امیدوار باشیم.

امید بکتاش

یه عاشق آی‌تی و موضوعات مرتبط با اون که ترجیح میده به‌جای اینکه عشقش تو دلش خاک بخوره، اون رو با دیگران به اشتراک بذاره!




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «قیمت سامسونگ گلکسی S8 مشخص شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..