تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




هند هم کنگره جهانی موبایل برگزار می‌کند!

همین هفته گذشته بود که کنگره جهانی موبایل در شهر بارسلونا برگزار شد و تولیدکنندگان مختلف محصولات خود را معرفی و در معرض دید حاضران قرار دادند.حالا اخبار منتشر شده نشان می‌دهند که هند هم قرار است به جمع برگزارکنندگان این کنگره اضافه شود.

احتمالا نمی‌دانستید که کنگره جهانی موبایل علاوه بر اسپانیا در چین نیز برگزار می‌شود اما حواشی و مراسم بزرگ را در اسپانیا می‌بینیم. دلیل برگزاری این کنگره در شانگهای، جمعیت بالای چین است که علاوه بر آن کاربران زیادی نیز در این کشور وجود دارد. این تعداد کاربر چیزی نیست که بتوان آن را نادیده گرفت. اما جالب‌تر این که انگار قرار است از این به بعد در کشور هند نیز شاهد برگزاری کنگره جهانی موبایل باشیم. دلیل برگزاری این مراسم در هندوستان نیز چیزی نیست به غیر از تعداد زیاد کاربران هندی گوشی‌های موبایل.

پس از چین، هندوستان بیشترین تعداد کاربر گوشی‌های همراه را در دنیا دارد. کاملا مشخص است که کنگره جهانی موبایل هند با هدف شناخت و دستیابی به بازار کشورهای واقع در آسیای جنوب شرقی برگزار می‌شود. کنگره جهانی موبایل هند قرار است به مدت سه روز در دهلی‌نو برگزار شود. زمان برگزاری این کنگره نیز 27 سپتامبر یعنی پنجم مهر ماه سال آینده تعیین شده است.

یکی از مدیران ارشد مخابرات هند درباره برگزاری این کنگره گفته است که در میان برگزاری کنگره جهانی موبایل در بارسلونا و شانگهای به لحاظ زمانی و جغرافیایی فاصله زیادی وجود داد. همین علت باعث شده است تا نیاز به برگزاری کنگره جهانی موبایل در هندوستان برای کشورهای حاضر در آسیایی جنوب شرقی حس شود. از طرف دیگر هندوستان در حال تبدیل شدن به یکی از بزرگان صنعت مخابرات در دنیا است؛ در نتیجه برگزاری این کنگره در هندوستان فایده‌های زیادی را در پی خواهد داشت.

تمامی اپراتورهای موبایل هندوستان در کنار شرکت‌های بزرگی نظیر فیس‌بوک، هواوی، اریکسون،‌ سیسکو و چند شرکت بزرگ دیگر را می‌توان جزو حاضرین در کنگره جهانی موبایل هندوستان قلمداد کرد.

تصویر نمایه جواد بالویی

جواد بالویی

۱۹ سالمه از استان مازندران و شهرستان ساری. دنیای فناوری رو خیلی دوس دارم و ازش لذت می‌برم...




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «هند هم کنگره جهانی موبایل برگزار می‌کند!»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..