تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




سودان کاردار سفارت آمریکا را احضار کرد

به گزارش پنجشنبه شب ایرنا به نقل از خبرگزاری رویتزز، بر اساس بیانیه وزارت امورخارجه سودان، قائم مقام وزارت خارجه این کشور در دیدار کاردار سفارت آمریکا با وی، نگرانی خارطوم را از محتوای فرمان اجرایی ترامپ در باره محدودیت های در نظر گرفته شده برای اتباع شش کشور مسلمان از جمله سودان اعلام کرد.
ترامپ بعد از ناکامی در فرمان اولی که از سوی دادگاه استیناف لغو شد، روز دوشنبه 16 اسفند فرمان اجرایی جدیدی را صادر کرد که براساس آن ویزای شهروندان شش کشور مسلمان از جمله ایران به مدت 90 روز به حالت تعلیق درآمد.
در فرمان جدید نام عراق حذف شد.
شبد**1480**مترجم:غلامرضا رفیع** ناشر: اسماعیل جهانبخش

انتهای پیام /*



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «سودان کاردار سفارت آمریکا را احضار کرد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..